Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Corporate & Trust Manager


  • A hirdetés 333 napja lejárt

A Grand Consulting Link megjelenítése 2001-től nyújt számviteli szolgáltatásokat. Az elmúlt évek során a hagyományos könyvelői irodai szolgáltatásaink köre kibővült, és jelenleg cégeknek és magánszemélyeknek nyújtunk itthon és külföldön üzleti, tanácsadói és vagyonkezeléssel kapcsolatos
szolgáltatásokat.

Fő területeink:

  • cég, alapítvány és trust regisztráció és kapcsolódó tervezési, tanácsadói szolgáltatás
  • a bel és külföldi entitások folyamatos adminisztrációja és menedzsmentje
  • könyvelés, bérszámfejtés, iratkezelés
  • vagyon és hagyatéktervezés és adminisztráció magánszemélyek, családok  részére
  • szellemi termékek hasznosításával kapcsolatos szolgáltatások
  • fiduciary szolgáltatások
  • vállalkozások végelszámolása

A drasztikusan növekvő kereslet miatt új üzletágunk alakult az üzletszerű bizalmi vagyonkezelés, melyhez mesterképzéssel / egyetemi végzettséggel rendelkező közgazdász szakembert keresünk

Corporate & Trust Manager

pozícióba.

A Corporate & Trust Manager felelőssége lesz a bizalmi vagyonkezelés számviteli, adózási és jelentéskészítési kötelezettségének teljesítéséhez szükséges munkafolyamatok kialakítása és folyamatos működtetése, későbbiekben a felügyelete.
 
Főbb feladatok:

  • bizalmi vagyonkezelési (BVK) szerződések regisztrációjának ügyintézése
  • a BVK szerződések számviteli, értékelési és egyéb szabályzatainak összeállítsa
  • a BVK  szerződések bankszámláinak a kezelése
  • a BVK szerződések számviteli és adózási feladatai elvégzése és/vagy felügyelete
  • a BVK szerződések havi és éves értékelési és jelentés készítési feladati

Elvárásaink:

  • Alapfeltétel az egyetemi/mesterképzésű közgazdász végzettség (MA/Msc)
  • a szakterület teljesen új, ezért pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • számvitel/pénzügy szakirányú végzettség előny
  • angol nyelvtudás előny

Amit kínálunk:

  • Modern és folyamatosan fejlődő munkafeltételek
  • A feladat rugalmas időbeosztásban, távmunkában és részmunkaidőben is végezhető.
  • Versenyképes bruttó fizetés
  • Távmunka végzéshez mobil telefon, mobil internet és laptop használat
  • Helyi és helyközi utazási bérlet
  • Munka tapasztalat egy új, nagy jövő előtt álló szolgáltatási területen

Jelentkezés email-ben, önéletrajzzal és motivációs levéllel, fizetési igény megjelölésével.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Egyetemi végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest