Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact Center Technical Specialista (Szeged) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.11.15.
Hirdetés azonosító: 1044544
lejárt
FELADAT

Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba!

 

Feladat 

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása.
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.)
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.
PROFIL

Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 

  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén
  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt
  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén
  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)
  • Csapatszellem

 

Előnyt jelent 

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati alaptudás
  • Alapszintű programozási és scripting ismeretek
  • Közép vagy felsőfokú angol nyelvtudás

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Szeged
Egyéb hasonló állások Önnek
HR Contact Center Advisor

Randstad Hungary Kft.

Are you interested in HR? Can you imagine yours...
Budapest


Dutch Speaking Technical Advisor (Szeged)

Exact Solutions Kft.

Would you like to use your excellent language s...
Szeged


Raktáros - Szeged

Work Force Kft.

Partnerünk szegedi telephelyére keresünk munkat...
Csongrád