Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact Center Technical Specialist (Szeged) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.22.
Hirdetés azonosító: 974664
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba! 

Feladat  

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása.

  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).

  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.

  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.


Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 

  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén

  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt

  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén

  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és

  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség

  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)

  • Csapatszellem 

    Előnyt jelent 

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)

  • Linux operációs rendszer ismerete

  • Hálózati alaptudás

  • Alapszintű programozási és script

    PROFIL

    Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
     

    Kategória
    IT / Informatika
    Régió
    Szeged
    Egyéb hasonló állások Önnek
    Data Network Designer

    Trenkwalder Kft

     On behalf of our world-wide multinational Clie...
    Budapest


    Könyvvizsgáló

    Trenkwalder Kft

    Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
    Budapest


    Production planner

    Work Force Kft.

    Német anyavállalattal rendelkező autóipari gyár...
    Veszprém, Veszprém