Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact Center Technical Specialist (Szeged) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.28.
Hirdetés azonosító: 974664
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba! 

Feladat  

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása.

  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).

  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.

  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.


Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 

  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén

  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt

  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén

  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és

  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség

  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)

  • Csapatszellem 

    Előnyt jelent 

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)

  • Linux operációs rendszer ismerete

  • Hálózati alaptudás

  • Alapszintű programozási és script

    PROFIL

    Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
     

    Kategória
    IT / Informatika
    Régió
    Szeged
    Egyéb hasonló állások Önnek
    Logisztikai rendszergazda / ERP rendszergazda (Bács-Kiskun megye)

    Hire-One Kft.

     Legyünk együtt sikeresek! Logisztikai tev...
    Csongrád, Csongrád, Szeged, Kecskemét


    IPARI ADATKOMMUNIKÁCIÓS ÉS ADATBÁZIS SZAKÉRTŐ (Megmunkáló üzem)

    IMPC Personnel Hungária Kft.

    Megbízónk vevőkörében méltán elismert multi...
    Magyarország


    FUNKCIÓ SZOFTVERFEJLESZTŐ MÉRNÖK

    IMPC Personnel Hungária Kft.

    Megbízónk mul...
    Magyarország