Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact Center Technical Specialist (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 974686
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba! 

Feladat  

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása.
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.


Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 

  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén
  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt
  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén
  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)
  • Csapatszellem 

Előnyt jelent 

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati alaptudás
  • Alapszintű programozási és scripting ismeretek
  • Közép vagy felsőfokú angol nyelvtudás

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
TESTAUTOMATION ENGINEER, ENGLISH SPEAKER (E-I15)

Tech People Hungary Kft.

Tech People is a European provider of technical...
Budapest


Folyamatellenőr

Work Force Kft.

Megbízható, precíz munkavégzés jellemzi? Szeret...
Békés, Békés


HR gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Az Avis Budget Group a világ piacvezető autóköl...
Budapest