Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Contact Center operátor


  • A hirdetés 899 napja lejárt

Az UNIQA Biztosító Zrt. az alapítása óta eltelt két évtized alatt a magyar piac hatodik legnagyobb biztosítótársaságává vált. Üzleti tevékenységünk középpontjában ügyfeleink egyedi igényei állnak. A legmagasabb minőségi elvárásokkal párosuló aktivitás, biztonság és innováció előnyöket hoz ügyfeleink számára. Az UNIQA munkatársai és kizárólagos partnerei segítségével 8,5 millió ügyfélről gondoskodik Európa-szerte. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon 23 éve működő biztosítótársaságunk 2013-ban hetedszer is elnyerte a Superbrands minősítést.


Contact Center operátor

/Kár csoport/

(Contact Center/Call Center)


Feladatok:

  • közreműködés az ügyfelek fogadásában, kiszolgálásában, illetékeshez történő átirányításában
  • kárbejelentés fogadása, jogalap tisztázása, információnyújtás
  • telefonhívásokat, elektronikus üzeneteket fogad és kezdeményez
  • internetes megkeresések azonnali feldolgozása (e-mail címek rögzítése)
  • panaszügyek regisztrálása, iktatás, postázás, faxok kezelése
  • hívások adminisztrációjának pontos elvégzése
  • ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben egyaránt

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség (érettségi vizsga megléte kötelező),
  • telefonos vagy személyes ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat elvárás,
  • a jelentkezők pályázatának elbírálásakor előnyt jelent a kárbejelentésekkel kapcsolatos biztosításszakmai tapasztalat,
  • aktív, kommunikációképes angol nyelvismeret előnynek számít a kiválasztáskor,
  • magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office),
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, kiemelkedő konfliktuskezelési képesség, monotonitás-tűrés, szabálykövetés,
  • talpraesett, határozott személyiség, rugalmasság, proaktivitás.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, fényképes pályázati anyagát a munkakör, illetve a bérigény megjelölésével az alábbi email címre várjuk.

 

UNIQA Biztosító Zrt.

Human Resources & Szervezetfejlesztés

Helyek Pest
Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center munkatárs (fix fizetés)

SomeDeal kft

Call center munkatárs  Feladatok: Kimenőhívás...
Budapest, Pest


Gyakornok - Treasury

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Recepciós

Rózsakert Medical Center

A Rózsakert Medical Center bővülő csapatába re...
Budapest, Pest