Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

CONTACT CENTER MANAGER

Get Work Trend Kft
 
Hozzáadva: 2016.11.08.
Hirdetés azonosító: 1083274
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére   
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk   

CONTACT CENTER MANAGER

Szeretnél egy fiatalos, összetartó és eredmény orientált csapat része lenni? Új, kihívásokkal teli és pörgős munkát keresel?
Fontos számodra, hogy hosszútávra tervezhess, szeretnél fejlődni, előre lépni és versenyképes fizetést?
Akkor ezt az álláslehetőséget neked ajánljuk!

MEGBÍZÓNK:

  • 42 országban van jelen, és világviszonylatban vezető szolgáltató a kártya alapú juttatások terén
  • Termékeit és szolgáltatásait több ezer munkáltató és több százezer munkavállaló ismeri és használja naponta

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Budapest

AMIRE GARANTÁLTAN SZÁMÍTHATSZ:

  • Fiatalos csapat és légkör
  • Változatos munkakör
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, állandó munkaviszony
  • Fix jövedelem, cafeteria, utazási támogatás

FŐBB FELADATAI D LESZNEK:

  • 5-6 fős csapat munkájának operatív vezetése, napi koordinálása, összehangolása, felügyelete
  • Munkatársak fejlesztése, munkafeladatok meghatározása, delegálása, számonkérése, értékelése
  • A munkafolyamatok optimalizálása
  • A szervezeti egység mindenkori céljaihoz kapcsolódó működési mutatók elvárt szinten tartása, azok további fejlesztése, javítása, ezek visszajelzése az osztályvezető felé
  • A csoporttagok erős és gyenge pontjainak feltárása, az egyének és a csoport folyamatos fejlesztése, képzése, az elért eredmények visszacsatolása
  • A vezetői feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása, és a csoportok tevékenységével kapcsolatos riportok, jelentések felhasználása, elemzése, szükség esetén eseti riportok készítése, bemutatása

TÉGED KERESÜNK HA:

  • Amennyiben rendelkezel 1-3 év vezetői tapasztalattal telesales, telemarketing, ügyfélszolgálati területen
  • Ha van 1-3 év tapasztalatod sales területen
  • Ügyfél- és értékesítés orientált gondolkodás, együttműködési készség jellemez
  • Használtál és ismersz ügyfélszolgálati KPI-okat
  • Előnyt jelent, ha szereztél tapasztalatot multinacionális környezetben
  • Jól beszélsz angolul
  • Amennyiben jó prezentációs készséggel és szervezőkészséggel rendelkezel

JELENTKEZÉS MÓDJA:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük fényképes szakmai önéletrajzodat, a bérigény és a pozíció megjelölésével juttasd el a lenti e-mail címre.


ELÉRHETŐSÉGEINK:
Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.
www.getwork.hu
TERÜLETI IRODÁINK: Kecskemét • Körösladány • Mátészalka • Miskolc • Nyírbátor • Szerencs • Tatabánya


Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Professional

Swicon Zrt.

Our client is a fast growing multinational comp...
Budapest


Termékmenedzser munkatárs

Swicon Zrt.

Budapesti székhelyű pénzügyi szektorban dolgozó...
Budapest


Inside Sales Representative

Swicon Zrt.

On behalf of our prestigious partner, we are lo...
Budapest