Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Contact Center Helpdesk csoportvezető

UPC fejléc

Mindent, amit teszünk, az ügyfelekért tesszük. Igyekszünk mindent megtenni ügyfeleink elégedettségéért: meghallgatjuk és megértjük ügyfeleink igényeit, a legkorszerűbb technológiát kínáljuk számukra - egyszerűen és felhasználóbarát módon.
Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Contact Center Helpdesk csoportvezető

A Helpdesk csoportvezető fő feladata az ügyfélszolgálati munka irányítása, koordinálása és ellenőrzése a vállalat által kitűzött üzleti eredmények elérése és az ügyfelek maximális elégedettsége érdekében. Felelősséggel tartozik a műszakok hatékony munkavégzéséért, megfelelő munkakörülmények biztosításáért. A csoport hatékony menedzselésével biztosítja a Contact Center osztály Helpdesk részlegének zökkenőmentes működését. 


Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Érettségi bizonyítvánnyal rendelkezik
  • Szakértői szintű ismeretekkel bír a következő területeken: Internet alapú technológiák, hálózati és IT tudás
  • Társalgási szintű középfokú angol nyelvismerettel bír
  • Minimum 2 év telefonos / közvetlen ügyfélkezelési munkatapasztalattal rendelkezik
  • Alapos ismeretekkel bír a Call center technológiák területén (IVR)
  • Ismeri az iparági, üzleti és versenyhelyzetet
  • Kiváló kommunikációs képességekkel bír mind szóban mind írott formában (logikus és egyértelmű kifejezésmód, aktív hallgatás)
  • Ügyfél orientált szemléletű
  • Jó analitikus és problémamegoldó képesség jellemzi
  • Stratégiai gondolkodásmód jellemzi
  • Nyitott, rugalmas, eredményorientált és megbízható személyiség

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Telefonos / közvetlen ügyfélszolgálattal foglalkozó csapat irányításában szerzett tapasztalat
  • 2-3 éves vezetői tapasztalat





Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Az ügyfélszolgálati feladatok koordinálása
  • A vállalat belső szabályainak ismerete és betartatása, a zökkenőmentes működés biztosítása
  • Kapcsolattartás a többi osztállyal a feladatok összehangolása és a belső kommunikáció biztosítása a gyorsabb pontosabb munkavégzés elősegítéséért
  • Teljesítménynormák felállítása, azok elérése, betartatása. Teljesítmény problémák kezelése
  • Javaslatok és ajánlatok készítése a felmerülő problémák és tapasztalatok alapján az osztály működésének hatékonyabbá tétele
  • Hatósági levelek megválaszolásában való részvétel
  • Ügyfél elvárások kiemelt szintű kezelése: probléma megoldás, korrekt információközlés, megfelelő hangnem
  • Aktív részvétel az (új) eszközök, alkalmazások és folyamatok bevezetésében, együttműködve a társosztályokkal
  • Csapatmunka elősegítése/támogatása
  • Napi, heti riportok készítése a műszakok teljesítményéről
  • A hatáskörébe nem tartozó problémák, kérések továbbítása az osztály vezetője felé
  • Tartja a kapcsolatot az osztály vezetője és a műszak tagjai között, visszajelzéseket, információkat továbbít mind az osztály vezetője, mind a műszak felé
  • Hozzájárul beosztottjai képességeinek és tudásának fejlődéséhez
  • Aktívan részt vesz fejlesztő tréning programok kidolgozásában, annak lebonyolításában (a Helpdeskes kollégák számára kompetenciák és készségek megállapításában), az új kollégák oktatásában
  • Napi szintű feladatok: Helpdeskes munkatársak által megválaszolt levelek ellenőrzése kiküldés előtt, vezetői ügyfél visszahívások
  • Havi szintű feladatok: Havi jelenlét ellenőrzése a jelenléti ív alapján, Helpdeskes ügyfélszolgálati munkatársak által rögzített hiba bejelentési folyamatok ellenőrzése

Amit nyújtunk:

  • Kellemes munkahelyi környezet, stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek
  • Szakmai fejlődési lehetőség korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Kiváló csapat
  • Ideális körülmények a felelősségteljes, önálló munkavégzéshez

 

Munkavégzés helye:

Budapest



UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

UPC lábléc
Kategória
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás, Elektronika / Telekommunikáció
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktáros

Trenkwalder Kft

Multinacionális élelmiszeriparban tevékenykedő ...
Csongrád, Csongrád


Csomagoló

Trenkwalder Kft

 Jászberényi termelő partnerünk részére munkatá...
Jász-Nagykun-Szolnok


Targoncás

Trenkwalder Kft

Farmosi termelő vállalt keres dolgozókat az alá...
Jász-Nagykun-Szolnok