Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Contact Center Helpdesk csoportvezető

UPC fejléc

Mindent, amit teszünk, az ügyfelekért tesszük. Igyekszünk mindent megtenni ügyfeleink elégedettségéért: meghallgatjuk és megértjük ügyfeleink igényeit, a legkorszerűbb technológiát kínáljuk számukra - egyszerűen és felhasználóbarát módon.
Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Contact Center Helpdesk csoportvezető

A Helpdesk csoportvezető fő feladata az ügyfélszolgálati munka irányítása, koordinálása és ellenőrzése a vállalat által kitűzött üzleti eredmények elérése és az ügyfelek maximális elégedettsége érdekében. Felelősséggel tartozik a műszakok hatékony munkavégzéséért, megfelelő munkakörülmények biztosításáért. A csoport hatékony menedzselésével biztosítja a Contact Center osztály Helpdesk részlegének zökkenőmentes működését. 


Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Érettségi bizonyítvánnyal rendelkezik
  • Szakértői szintű ismeretekkel bír a következő területeken: Internet alapú technológiák, hálózati és IT tudás
  • Társalgási szintű középfokú angol nyelvismerettel bír
  • Minimum 2 év telefonos / közvetlen ügyfélkezelési munkatapasztalattal rendelkezik
  • Alapos ismeretekkel bír a Call center technológiák területén (IVR)
  • Ismeri az iparági, üzleti és versenyhelyzetet
  • Kiváló kommunikációs képességekkel bír mind szóban mind írott formában (logikus és egyértelmű kifejezésmód, aktív hallgatás)
  • Ügyfél orientált szemléletű
  • Jó analitikus és problémamegoldó képesség jellemzi
  • Stratégiai gondolkodásmód jellemzi
  • Nyitott, rugalmas, eredményorientált és megbízható személyiség

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Telefonos / közvetlen ügyfélszolgálattal foglalkozó csapat irányításában szerzett tapasztalat
  • 2-3 éves vezetői tapasztalat





Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Az ügyfélszolgálati feladatok koordinálása
  • A vállalat belső szabályainak ismerete és betartatása, a zökkenőmentes működés biztosítása
  • Kapcsolattartás a többi osztállyal a feladatok összehangolása és a belső kommunikáció biztosítása a gyorsabb pontosabb munkavégzés elősegítéséért
  • Teljesítménynormák felállítása, azok elérése, betartatása. Teljesítmény problémák kezelése
  • Javaslatok és ajánlatok készítése a felmerülő problémák és tapasztalatok alapján az osztály működésének hatékonyabbá tétele
  • Hatósági levelek megválaszolásában való részvétel
  • Ügyfél elvárások kiemelt szintű kezelése: probléma megoldás, korrekt információközlés, megfelelő hangnem
  • Aktív részvétel az (új) eszközök, alkalmazások és folyamatok bevezetésében, együttműködve a társosztályokkal
  • Csapatmunka elősegítése/támogatása
  • Napi, heti riportok készítése a műszakok teljesítményéről
  • A hatáskörébe nem tartozó problémák, kérések továbbítása az osztály vezetője felé
  • Tartja a kapcsolatot az osztály vezetője és a műszak tagjai között, visszajelzéseket, információkat továbbít mind az osztály vezetője, mind a műszak felé
  • Hozzájárul beosztottjai képességeinek és tudásának fejlődéséhez
  • Aktívan részt vesz fejlesztő tréning programok kidolgozásában, annak lebonyolításában (a Helpdeskes kollégák számára kompetenciák és készségek megállapításában), az új kollégák oktatásában
  • Napi szintű feladatok: Helpdeskes munkatársak által megválaszolt levelek ellenőrzése kiküldés előtt, vezetői ügyfél visszahívások
  • Havi szintű feladatok: Havi jelenlét ellenőrzése a jelenléti ív alapján, Helpdeskes ügyfélszolgálati munkatársak által rögzített hiba bejelentési folyamatok ellenőrzése

Amit nyújtunk:

  • Kellemes munkahelyi környezet, stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek
  • Szakmai fejlődési lehetőség korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Kiváló csapat
  • Ideális körülmények a felelősségteljes, önálló munkavégzéshez

 

Munkavégzés helye:

Budapest



UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

UPC lábléc
Kategória
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás, Elektronika / Telekommunikáció
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves