Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Contact Center Csoportvezető

 

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Contact Center Csoportvezető

 


Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Érettségivel és megfelelő szakirányú tapasztalattal rendelkezik,
  • Angol nyelvtudása minimum alapfokú (szóban és írásban),
  • Legalább 2 éves tapasztalata van a telefonos ügyfélkapcsolatok terén az integrált szolgáltatási szférában,
  • Ismeri a soktermékes, nagyszámú tételeket kezelő számlázási rendszereket, panaszkezelés és ügyfélkapcsolatok ápolása terén tapasztalattal bír,
  • A hívásközpont technológiai hátterét alaposan ismeri (ACD, IVR, CTI),
  • Releváns tapasztalata van a sok embert foglalkoztató és modern technológiát alkalmazó hívásközpont vezetésében,
  • Ügyfélorientált gondolkodásmóddal, eredményorientált hozzáállással, fejlett elemző és problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • Vezetői adottságai vannak, s jól működik a csapat tagjaként,
  • Ismeri az iparági/üzleti/versenyhelyzetet,
  • Kiváló kommunikációs készsége van szóban és írásban egyaránt,
  • Rugalmas, megbízható személyiség.

 

 

 

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Kellemes munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán,
  • Kiváló csapat
  • Ideális körülmények a felelősségteljes, önálló munkavégzéshez




Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Aktív részvétel a hívásközpont napi munkájának koordinálásában és irányításában:
  • Ügyfélkapcsolatokkal összefüggő folyamatok, eljárások kialakításában, fejlesztésében és kommunikálásában, valamint az új eszközök, alkalmazások és folyamatok bevezetésében való aktív részvétel,
  • Az értékesítési tevékenység folyamatos nyomon követése, növelése,
  • Az ügyfelek magas színvonalú kezelése, elégedettség-növelésre irányuló stratégiák kidolgozása,
  • A szolgáltatással kapcsolatos tendenciák elemzése és az értékelési rendszer továbbfejlesztése,
  • Folyamatok hatékonyságának monitorozása, hatékonyság-növelés,
  • A hívásközpont több műszakos működésének irányítása, a csapat vezetése, motiválása, a beosztottak teljesítményével kapcsolatos problémák kezelése,
  • Képzési programok kialakításában való aktív részvétel, munkatársak képzése, fejlesztése,
  • Az emberi erőforrás tervezésben betöltött aktív szerep, új munkatársak kiválasztásában és felvételében való közreműködés,
  • A Contact Center Manager és a pénzügyi osztály támogatása a költségvetések kidolgozásában.


Munkavégzés helye:

Veszprém megye

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Consultant (Industrial Lighting)

Randstad Hungary Kft.

Are you an Architect or an Interior Designer?Do...
Budapest


Finnish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest