Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Contact Center csoportvezető


  • A hirdetés 1117 napja lejárt

 

Elkötelezettek vagyunk, hogy valamennyi munkatársunk megfelelő tiszteletet és megbecsülést kapjon munkája során, nyíltan és őszintén kommunikáljunk velük értékes és elismert szakértőként tekintve rájuk.


Contact Center csoportvezető



Az Erste Bank magyarországi cégcsoportja 1997 óta tagja az osztrák Erste Group-nak, Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb pénzügyi szolgáltatójának, amely több mint 50 000 munkavállalójával 17 millió ügyfelet szolgál ki.
Az Erste Bank Hungary Zrt. a magyar bankpiac meghatározó szereplője, mérlegfőösszege szerint a második helyet foglalja el.
Leányvállalataival karöltve a pénzügyi szolgáltatások teljes skáláját lefedi. Tehetséges, képzett és lelkes munkatársaink segítségével testreszabott pénzügyi szolgáltatásokat nyújtunk minden ügyfélszegmens számára.

A munkakör célja: 8-10 fős Telesales csoport munkájának koordinálása, munkatársak vezetése, irányítása, a munkatársak munkájának felügyelete, illetve az értékesítési tevékenység ellenőrzése (hatékonyság, minőség), mindezek folyamatos javítása

Főbb feladatok

  • Munkatársak munkájának ellenőrzése, koordinálása fejlesztése;
  • Az értékesítési elvárások teljesítésének biztosítása, az értékesítési hatékonyság- minőség folyamatos ellenőrzése, javítása az értékesítési elvárások elérésének érdekében;
  • Hívások, napi munkavégzés koordinálása, beosztás készítése;
  • Szakmai fejlesztés, rendszeres értékesítési támogatás (coaching) a munkatársak részére;
  • Új belépő kollégák oktatása, betanítása;
  • Az ügyintézők napi munkájához szükséges információk megszerzése, továbbítása;
  • Napi,heti, havi és éves értékelések elkészítése;
  • A csoportot érintő panaszok kivizsgálása, állásfoglalás készítése;
  • Kapcsolattartás társosztályokkal,
  • Reklamációk kezelése, az ügyfelek visszahívása probléma esetén;
  • Háttérfeladatok és adminisztrációs munkák ellenőrzése;
  • Banki és biztosítói szabályzatok, eljárásrendek betartása és betartatása;
  • Jelentések, statisztikák készítése.

Mit várunk?

Szakmai elvárások

  • Felsőfokú végzettség előny
  • Telefonos ügyfélszolgálaton / telesales területen szerzett legalább 2-3 éves tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat (legalább 1 éves)

Készség szintű elvárások:

  • Jó szervezőkészség,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Magas szintű együttműködési készség
  • Értékesítés-központú attitűd

Felkeltettük az érdeklődését?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését karrierportálunkon keresztül az alábbi linken.

 

Helyek Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Értékesítés / Kereskedelem
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Beszerző, Külkereskedő Munkatárs

Rákóczi-Delikát Kft.

    A Rákóczi-Delikát Kft. csokoládék, dessze...
Budapest, Pest


Projektvezető

Megaholz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Budapesti székhelyű Belsőépítészettel és Üzle...
Budapest, Pest


Műszaki szakelőadó II. (ingatlan) - termesztésvezető - Budapest

Magyar Államvasutak Zrt.

MÁV-csoport MÁV Zrt. Műszaki szakelőadó II. (i...
Budapest, Pest