Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact center adminisztrátor (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.11.16.
Hirdetés azonosító: 925025
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


Külföldi ügyfeleink call- és contact centerének teljes körű támogatása.

A csapatban a kollégák sokszínű tevékenységet végeznek: az adminisztratív, pontosságot és monotonitástűrést igénylő feladatoktól a rutin jellegű hibák kezelésén át egészen a komplex, mély technikai szaktudást megkövetelő problémák elhárításáig mindenki megtalálhatja azt a részt, amelyben ki tud teljesedni.

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció első sorban német nyelven zajlik, mely mellett alkalom adtán az angol nyelv használatára is van lehetőség.

A teljesség igénye nélkül néhány példa, mivel is foglalkozunk:

  • Az ügyfeleink contact centerében dolgozó munkatársak hozzáadása a rendszerhez, mely során kapnak felhasználó azonosítót, jelszót és különböző jogosultságokat.
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.


Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség:

  • Erős középfokú német nyelvtudás a fent említett kommunikáció miatt
  • Informatikai affinitás, legalább alapszintű ismeretek ezen a területen
  • Előfeltétel a felsőfokú végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati ismeretek
  • Középfokú angol nyelvtudás


PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Éjszakai munkavégzés - Ügyfélkapcsolati referens angol nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Előkezelő

Trenkwalder Kft

Veszprém megyei gépgyártó partnercégünk számára...
Veszprém, Veszprém


Mintavételező

Trenkwalder Kft

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. cson...
Csongrád, Csongrád