Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Contact center adminisztrátor (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.20.
Hirdetés azonosító: 925025
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


Külföldi ügyfeleink call- és contact centerének teljes körű támogatása.

A csapatban a kollégák sokszínű tevékenységet végeznek: az adminisztratív, pontosságot és monotonitástűrést igénylő feladatoktól a rutin jellegű hibák kezelésén át egészen a komplex, mély technikai szaktudást megkövetelő problémák elhárításáig mindenki megtalálhatja azt a részt, amelyben ki tud teljesedni.

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció első sorban német nyelven zajlik, mely mellett alkalom adtán az angol nyelv használatára is van lehetőség.

A teljesség igénye nélkül néhány példa, mivel is foglalkozunk:

  • Az ügyfeleink contact centerében dolgozó munkatársak hozzáadása a rendszerhez, mely során kapnak felhasználó azonosítót, jelszót és különböző jogosultságokat.
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása.


Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség:

  • Erős középfokú német nyelvtudás a fent említett kommunikáció miatt
  • Informatikai affinitás, legalább alapszintű ismeretek ezen a területen
  • Előfeltétel a felsőfokú végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati ismeretek
  • Középfokú angol nyelvtudás


PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
IPARI ADATKOMMUNIKÁCIÓS ÉS ADATBÁZIS SZAKÉRTŐ (Megmunkáló üzem)

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk vevőkörében méltán elismert multi...
Magyarország


FUNKCIÓ SZOFTVERFEJLESZTŐ MÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk mul...
Magyarország


BEÁGYAZOTT SZOFTVERFEJLESZTŐ MÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

...
Magyarország