Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Claim Manager (Invoice clearing) (Service Management) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.11.10.
Hirdetés azonosító: 1056408
lejárt
YOUR TASK
  • Single Point of Contact as 1. Level Support of Invoice Clearing Team - Recipient of invoice clarifications/invoice disputes
  • Deep understanding of the contract and the operations behind it; Solution workaround of simple disputes as first time solution
  • Logging the dispute in customer specific tool.
  • Forward of complex disputes to the expert teams of TSI
  • Financial guide of the contract between our customer and TSI
  • Communication with the –customer and other business units in English AND German
YOUR PROFIL
  • At least 2-3 years experience in relevant field
  • Business management or financial studies
  • English knowledge of both written and spoken AND at least conversational level of German knowledge
  • Experience in escalation process, PO registration/handling, request to pay process.
  • Good knowledge of business management, as well as good IT-user knowledge (SAP, MS Office: Excel/Access)
  • Willingness to travel, ad hoc European trips
  • Strong analytical skills, result oriented working style, excellent communication skills, cooperative attitude

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior szerverüzemeltető munkatárs

PEGAConsult Kft.

Senior szerverüzemeltető munkatárs Magyar tulaj...
Budapest


Project Owner

IKO Media Group

Startup szemléletű, dinamikusan növekvő, userpr...
Budapest


Komponens beszállítói minőségbiztosítási mérnök

ThyssenKrupp Presta Hungary Kft.

Feladatok: Részvétel elektronikai beszállító...
Budapest