Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Claim and inventory admin

Régió: Pest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.06.28.
Jelentkezési határidő: 2015.10.18.
Hirdetés azonosító: 926481

Claim and inventory admin

Pozíció leírása / Job description

For our multinational client we are looking for a Claim and inventory administrator.

Feladatok:

- Responsible for the registration, follow up, and clarification of costumer claims
- Scout and trace the root causes of the claims and supply the client with the proper answer
- Gather and structure the related background information from warehouse operations, inventory, transport, order planning
- Liaise with client and customers

Elvárások:

- At least 3 years of experience in warehouse environment
- English knowledge is a must (written and verbal)
- Familiar with standard tools MS Excel, Word, Outlook
- Knowledge of and ability to work with an IT-warehousing system
- Excellent communication, analytical and counting skills

Amit kínálunk:

- Competitive compensation package
- Long term career opportunity in a stable, multinational company

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a

Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


C# Developer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational partner - who ha...
Budapest


CNC gépkezelő

Human Centrum Kft.

Somogy megyei (Marcali) partnercégünk részére k...
Somogy