Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Cards and payments strategy manager

Feladatok:

OTP Bank Nyrt.

is looking for ambitious candidates for the following position:

Cards and payments strategy manager

 

Description / Tasks:

  • Oversee the operations of the entire retail card business across OTP’s foreign subsidiaries located in 8 countries
  • Set-up group-level reporting to HQ in card acquiring, issuing and payment solutions
  • Develop business line profitability analyses / models and cost-benefit reviews
  • Be up-to-date in industry trends and competitor innovations both on regional and global level
  • Continuously monitor and interpret national and supranational (EU) regulatory initiatives / changes impacting the retail cards and payments business
  • Prepare market reviews and competitor analyses in cooperation with the local card teams
  • Participate in the formulation of group-level guidelines and blueprints for the business line
  • Participate in setting annual / mid-term business line strategic directions and development roadmaps
  • Share best practices with the local card teams and heads of card business

Requirements:

  • Deep understanding of business models, industry economics and value drivers
  • Strong technical knowledge of industry standards and their business application
  • Fluency in spoken and written English

Advantages:

  • Technical knowledge of IT and settlement background in card business
  • Experience in cooperation with card companies
  • Experience in co-branding, pre-paid projects, mobile payments/wallets

Ideal candidate:

  • 2-5 years of experience
  • Background in retail bank card business, international card company, payment service provider or management consulting with strong exposure to retail card projects
  • Self-learning, independent and entrepreneurial mindset
  • Quality oriented approach

What we offer:

  • Being member of a young and dynamic team
  • Having a significant impact in 8 countries
  • Unique role in a Budapest based HQ with group strategic control and steering function
  • Opportunity to travel / relocate
  • Potential for learning and professional development

Application deadline: 3rd of March 2016.

If you are interested in the above position, please click here!

Akit keresünk:


Kategória Értékesítés / Kereskedelem, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség -
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gépkezelő és adminsztrációs feladatok

Trenkwalder Kft

Gépkezelő operátorokat keresünk világszínvonalú...
Jász-Nagykun-Szolnok


Betanított fémipari munkatárs

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun


Raktáros-csomagoló

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun