Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Call centeres munkatárs

 
Hozzáadva: 2017.04.25.
Hirdetés azonosító: 1020463

Adminisztrációs Irodánk csapatába keresünk folyamatos munkavégzéssel munkatársat az alábbi munkakörbe:
Feladatok:
  • Kimenő hívások kezelése a szolgáltatási szerződésekhez szükséges hiánypótlás és adategyeztetés miatt
  • Ügyfél-tájékoztatás a szolgáltatás tulajdonságairól telefonon keresztül
  • Aláírt szerződéstől elállni kívánó ügyfelek visszafordító beszélgetésének végrehajtása
  • Ügyfélbeszélgetések adminisztrációs rendszerben történő rögzítése
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:
  • Középfokú végzettség (előny: banki-, pénzügyi szakképesítés, vagy MNB tanúsítvány)
  • 1-2 év szakmai tapasztalat telefonos munkakörben
  • Kellemes hang, tiszta, érthető beszéd
  • Kiváló kommunikációs készség és meggyőző képesség
  • Felhasználószintű számítógépes ismeret (főleg Excel kezelése)
  • Rugalmasság, önállóság és határozottság
  • Nagyfokú precizitás, monotónia-tűrés, stressz-tűrés képessége

Juttatások:
  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatal, dinamikus csapat

Előnyök:
  • -

Jelentkezés módja:
  • Önéletrajzokat a nettó bérigény megjelölésével várjuk.

Egyéb információk:
Munkavégzés helye: Budapest, 14. kerület Munkaidő: Heti 40 óra hétfőtől – péntekig (napi 7-9 óra) Kezdés: Azonnal
Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest