Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Call centeres munkatárs

PROHUMAN
 
Hozzáadva: 2017.02.27.
Hirdetés azonosító: 1020463

Adminisztrációs Irodánk csapatába keresünk folyamatos munkavégzéssel munkatársat az alábbi munkakörbe:
Feladatok:
  • Kimenő hívások kezelése a szolgáltatási szerződésekhez szükséges hiánypótlás és adategyeztetés miatt
  • Ügyfél-tájékoztatás a szolgáltatás tulajdonságairól telefonon keresztül
  • Aláírt szerződéstől elállni kívánó ügyfelek visszafordító beszélgetésének végrehajtása
  • Ügyfélbeszélgetések adminisztrációs rendszerben történő rögzítése
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:
  • Középfokú végzettség (előny: banki-, pénzügyi szakképesítés, vagy MNB tanúsítvány)
  • 1-2 év szakmai tapasztalat telefonos munkakörben
  • Kellemes hang, tiszta, érthető beszéd
  • Kiváló kommunikációs készség és meggyőző képesség
  • Felhasználószintű számítógépes ismeret (főleg Excel kezelése)
  • Rugalmasság, önállóság és határozottság
  • Nagyfokú precizitás, monotónia-tűrés, stressz-tűrés képessége

Juttatások:
  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatal, dinamikus csapat

Előnyök:
  • -

Jelentkezés módja:
  • Önéletrajzokat a nettó bérigény megjelölésével várjuk.

Egyéb információk:
Munkavégzés helye: Budapest, 14. kerület Munkaidő: Heti 40 óra hétfőtől – péntekig (napi 7-9 óra) Kezdés: Azonnal
Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest