Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

CALL CENTER SUPERVISORT keresünk!


  • A hirdetés 217 napja lejárt

Feladat: 

  • call centeresek teljes körű  szakmai felügyelete, az operátorok értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a call centerben zajló folyamat teljesítménymutatóinak továbbítása
  • szükség esetén azonnali beavatkozás, eseti és rendszeres képzés
  • folyamatos minőség-ellenőrzés
  • csapatépítés, interjúztatás, betanítás

Elvárások:

  • call center területen szerzett projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú, kiváló tárgyalási és kommunikációs készség szóban és írásban
  • analitikus és kreatív gondolkodás
  • értékesítési szemlélet
  • precizitás, terhelhetőség

Előny:

  • hálózatépítési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség
  • kiszámítható munkaidő

Kérjük, küldje el fényképes, bérigénnyel ellátott önéletrajzát+ motivációs levelét az alábbi e-mail címre.

Egyéb hasonló állások Önnek
TESTAUTOMATION ENGINEER, ENGLISH SPEAKER (E-I15)

Tech People Hungary Kft.

Tech People is a European provider of technical...
Budapest


Folyamatellenőr

Work Force Kft.

Megbízható, precíz munkavégzés jellemzi? Szeret...
Békés, Békés


HR gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Az Avis Budget Group a világ piacvezető autóköl...
Budapest