Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

CALL CENTER SUPERVISORT keresünk!


  • A hirdetés 279 napja lejárt

Feladat: 

  • call centeresek teljes körű  szakmai felügyelete, az operátorok értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a call centerben zajló folyamat teljesítménymutatóinak továbbítása
  • szükség esetén azonnali beavatkozás, eseti és rendszeres képzés
  • folyamatos minőség-ellenőrzés
  • csapatépítés, interjúztatás, betanítás

Elvárások:

  • call center területen szerzett projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú, kiváló tárgyalási és kommunikációs készség szóban és írásban
  • analitikus és kreatív gondolkodás
  • értékesítési szemlélet
  • precizitás, terhelhetőség

Előny:

  • hálózatépítési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség
  • kiszámítható munkaidő

Kérjük, küldje el fényképes, bérigénnyel ellátott önéletrajzát+ motivációs levelét az alábbi e-mail címre.

Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest