Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

CALL CENTER SUPERVISORT keresünk!


  • A hirdetés 340 napja lejárt

Feladat: 

  • call centeresek teljes körű  szakmai felügyelete, az operátorok értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a call centerben zajló folyamat teljesítménymutatóinak továbbítása
  • szükség esetén azonnali beavatkozás, eseti és rendszeres képzés
  • folyamatos minőség-ellenőrzés
  • csapatépítés, interjúztatás, betanítás

Elvárások:

  • call center területen szerzett projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú, kiváló tárgyalási és kommunikációs készség szóban és írásban
  • analitikus és kreatív gondolkodás
  • értékesítési szemlélet
  • precizitás, terhelhetőség

Előny:

  • hálózatépítési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség
  • kiszámítható munkaidő

Kérjük, küldje el fényképes, bérigénnyel ellátott önéletrajzát+ motivációs levelét az alábbi e-mail címre.

Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


C# Developer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational partner - who ha...
Budapest


CNC gépkezelő

Human Centrum Kft.

Somogy megyei (Marcali) partnercégünk részére k...
Somogy