Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Call center munkatárs - telekommunikációs területre

 
Hozzáadva: 2017.11.18.
Hirdetés azonosító: 1021725

Telekommunikációs területen szeretnél szakmai gyakorlatot szerezni? Olyan munkahelyre vágysz, ahol folyamatos képzések által előrelépési lehetőségek várnak Rád? Partnercégünk Magyarországon piacvezető, több mint 10 éve működő és folyamatosan bővülő call centere, ahova talpraesett, kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkező kollégákat keresünk az alábbi pozícióba:
Feladatok:
  • meglévő lakossági és céges ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • telekommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatos meglévő szerződések aktualizálása
  • értékesítés-orientált ügykezelés
  • egyéb adminisztratív feladatok

Elvárások:
  • értékesítői véna
  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • monotónia tűrés
  • magabiztos szóbeli kommunikáció

Juttatások:
  • rész/teljes munkaidő (4-6-8 óra)
  • rugalmas munkaidő-beosztás, iskola mellet is tudsz dolgozni
  • juttatási csomag: fix alapbér+ bónusz rendszer
  • szakmai gyakorlat leigazolása
  • folyamatos tréningeken, képzéseken való részvétel
  • előrelépési lehetőség
  • hosszú távú munkalehetőség
  • fiatalos csapat, modern munkakörnyezet

Előnyök:
  • hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel!

Nyelv:
  • Magyar

Jelentkezés módja:
Munkavégzés helye:
  • Budapest

Egyéb információk:
Munkaidő: hétfőtől péntekig, 8-20 óra között, rugalmasan 4-6-8 órában is, fontos: délutáni műszakokat is kell tudni vállalni.
Egyéb hasonló állások Önnek
Incident and Problem Manager

Trenkwalder Kft

 Our world-wide multinational Client which has ...
Budapest


R&D leader

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Establish and maintain positive...
Győr, Tatabánya


Beszállítói minőségügyi mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Részvétel a beszállítók kiérték...
Mór, Székesfehérvár