Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Call Center munkatárs (Referenciaszám:PJ158) 
Pannonjob Kft.
Frissítve : 2009.01.15.
Jelentkezési határidő: 2015.05.31.
Hirdetés azonosító: 198465
lejárt
Vezető pénzintézet számára keresünk munkatársakat részmunkaidőben (6 órás munkavégzésre) az alábbi munkakörbe

Call Center munkatárs (Referenciaszám:PJ158)

Feladatok:
- Lakástakarékpénztári//lakásbiztosítási termék telefonon történő értékesítése már meglévő vagy előhívott ügyfelek (meleg hívás) körében
- Az ügyfél igényeinek felmérése, adategyeztetés
- Információadás az aktuális ajánlatokkal, akciókkal kapcsolatban
- Hívások adminisztrációja


Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség (érettségi)
- Kiváló kommunikációs és értékesítői készség
- Kitartó, terhelhető, erős monotonitástűrésű személyiség
- Pozitív, proaktív problémamegoldó hozzáállás
- Felhasználói szintű számítógépes (Microsoft Office) ismeretek
- A nyilvántartásban "nemszerepel" tartalmú hatósági erkölcsi bizonyítvány
- Lakásbiztosítási // Lakástakarék pénztári értékesítési tapasztalat előnyt jelent
- Kifejezett előny: releváns telesales-ben vagy call center-ben szerzett tapasztalat


Amit megbízónk kínál:
- Hosszú távú, bejelentett munkalehetőség
- Alkalmazotti jogviszony
- Versenyképes jövedelem (fix alapbér + jutalék + cafetéria)
- Fiatalos, vidám csapat, hangulatos légkör
- Professzionális betanítás (kommunikációs-, értékesítés-technikai és szakmai ismeretek)
- Modern irodai környezet, jó megközelíthetőség
- Folyamatos előrelépési lehetőség az Operátori Életút Program keretén belül
- Stabil, multinacionális háttér


Egyéb információ:

Az ideális jelölt:
Munkájában célorientált és kitartó, motiválja a fejlődési lehetőség, csapatjátékos, szeret tanulni új ismereteket elsajátítani, elég rátermett ahhoz, hogy telefonos értékesítési tevékenységet végezzen, szívesen dolgozna nagy múltú, sikeres call center tagjaként

Munkavégzés helye: Lurdy-Ház

Munkarend: hétfőtől-péntekig 6 órás váltott műszak (8-14 és 14-20 óra között)

Jelentkezés:
Kérjük, magyar nyelvű, részletes szakmai önéletrajzát csatolva, az e-mail tárgy mezőben a referenciaszám megjelölésével küldje el Bodolay Ildikó kapcsolattartó részére a honlapunkon található regisztrációs űrlap segítségével, vagy e-mailen az E-mail cím megjelenítése címre. Javasoljuk, hogy a regisztrációt válassza, mert így adatai gyorsabban jutnak el hozzánk, és ez a sikeres pályázat egyik záloga.

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire, adatbázisába történő jelentkezésével cégünk automatikusan, Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi nyilatkozatot, amely a következő linken megtekinthető:Link megjelenítése

Nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 07-0006-06
Call Center munkatárs (Azonosító: 158)
Budapest
Feladatok:
- Meglévő és új ügyfelek telefonos megkeresése
- Új szolgáltatáskör ajánlása
- Értékesítés előkészítése
- Adategyeztetés
- Ügyfélelégedettség biztosítása
- Hívások adminisztrációja
- Szolgáltatásmarketing
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és meggyőző készség
- Eredményorientált hozzáállás
- Kifejezetten részmunkaidős, 4 vagy 6 órás munkavégzést preferáló jelöltek jelentkezését várjuk
Amit megbízónk kínál:
- Kiváló munkakörnyezet Budapest központjában
- Jó tömegközlekedési megközelíthetőség
- Versenyképes kompenzációs csomag (fix alapbér, mozgóbér, bónuszok, egyéb juttatások)
- Dinamikus csapat
Munkaidő: hétfőtől péntekig 8-tól 14-ig és 14-től 20 óráig (váltott műszakban)
Jelentkezés:
Kérjük magyar nyelvű önéletrajzát csatolva küldje el Pekár Hajnalka kapcsolattartó részére a honlapunkon található regisztrációs űrlap segítségével vagy e-mailen a E-mail cím megjelenítése címre. Megköszönjük ha a regisztrációt választja, mert így adatai gyorsabban jutnak el hozzánk és ez a sikeres pályázat egyik záloga.
Nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 07-0006-06
Vezető pénzintézet számára keresünk munkatársakat részmunkaidőben (6 órás munkavégzésre) az alábbi munkakörbe:
Call Center munkatárs (Azonosító: 158)
Budapest
Feladatok:
- Meglévő és új ügyfelek telefonos megkeresése
- Új szolgáltatáskör ajánlása
- Értékesítés előkészítése
- Adategyeztetés
- Ügyfélelégedettség biztosítása
- Hívások adminisztrációja
- Szolgáltatásmarketing
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és meggyőző készség
- Eredményorientált hozzáállás
- Kifejezetten részmunkaidős, 4 vagy 6 órás munkavégzést preferáló jelöltek jelentkezését várjuk
Amit megbízónk kínál:
- Kiváló munkakörnyezet Budapest központjában
- Jó tömegközlekedési megközelíthetőség
- Versenyképes kompenzációs csomag (fix alapbér, mozgóbér, bónuszok, egyéb juttatások)
- Dinamikus csapat
Munkaidő: hétfőtől péntekig 8-tól 14-ig és 14-től 20 óráig (váltott műszakban)
Jelentkezés:
Kérjük magyar nyelvű önéletrajzát csatolva küldje el Pekár Hajnalka kapcsolattartó részére a honlapunkon található regisztrációs űrlap segítségével vagy e-mailen a E-mail cím megjelenítése címre. Megköszönjük ha a regisztrációt választja, mert így adatai gyorsabban jutnak el hozzánk és ez a sikeres pályázat egyik záloga.
Nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 07-0006-0

 
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest