Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

BUSINESS UNIT MANAGER


  • A hirdetés 469 napja lejárt

BUSINESS UNIT MANAGER


Feladat: 

  • az együttműködő külföldi call center partnerek teljes körű szakmai felügyelete, értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a szerződéses feltételek teljesítésének folyamatos ellenőrzése
  • együttműködés a partnerekkel a call centerekben zajló tevékenység magas színvonalon történő lebonyolításának elősegítése érdekében, hatékonysági mutatóinak meghatározásában és biztosításában
  • szükség esetén beavatkozás, fejlesztési lehetőségek meghatározása
  • a tevékenység optimalizálása, folyamatos minőség-ellenőrzés

Elvárások:

  • főiskolai vagy egyetemi, lehetőleg gazdasági szakirányú végzettség
  • tárgyalási szintű aktív és magabiztos angol nyelvtudás
  • call center területen szerzett legalább 2 éves projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú szemléletmód
  • analitikus, rendszerszemléletű gondolkodásmód

Előny:

  • értékesítési és/vagy marketing területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség


Várjuk fényképpel ellátott önéletrajzát és motivációs levelét az alábbi email címre!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Marketing / Reklám / Média / PR
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior Compliance Controller

Exact Solutions Kft.

Our prestigious multinational partner is search...
Budapest


Applikációs mérnök

Hire-One Kft.

   Legyünk együtt sikeresek!Autóipari termékeke...
Oroszlány, Székesfehérvár, Veszprém, Veszprém


Gyakornok - szerszámgyártás logisztikai támogatása

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerszámgyára a présszerszámok...
Győr