Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

BUSINESS UNIT MANAGER


  • A hirdetés 281 napja lejárt

BUSINESS UNIT MANAGER


Feladat: 

  • az együttműködő külföldi call center partnerek teljes körű szakmai felügyelete, értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a szerződéses feltételek teljesítésének folyamatos ellenőrzése
  • együttműködés a partnerekkel a call centerekben zajló tevékenység magas színvonalon történő lebonyolításának elősegítése érdekében, hatékonysági mutatóinak meghatározásában és biztosításában
  • szükség esetén beavatkozás, fejlesztési lehetőségek meghatározása
  • a tevékenység optimalizálása, folyamatos minőség-ellenőrzés

Elvárások:

  • főiskolai vagy egyetemi, lehetőleg gazdasági szakirányú végzettség
  • tárgyalási szintű aktív és magabiztos angol nyelvtudás
  • call center területen szerzett legalább 2 éves projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú szemléletmód
  • analitikus, rendszerszemléletű gondolkodásmód

Előny:

  • értékesítési és/vagy marketing területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség


Várjuk fényképpel ellátott önéletrajzát és motivációs levelét az alábbi email címre!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Marketing / Reklám / Média / PR
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
B2B Szolgáltatás Értékesítő

Work Force Kft.

B2B értékesítésben tapasztalt, kiváló kommuniká...
Magyarország


Munkaerő kiválasztási koordinátor

Work Force Kft.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, utazni, pre...
Magyarország


Telefonos operátor

Work Force Kft.

Telefonos operátor Megváltozott Munkaképességű ...
Magyarország