Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Business Assistant (part-time)


 

In Hungary UniCredit Bank offers comprehensive and flexible financial products and services under favourable conditions to private customers as well as small and medium size entreprises and large corporates.

Within our Large Corporate Division (Internatinal Centers Department), we are looking for a new colleague for the following position.

Business Assistant (part-time)

 

Main tasks

  • Managing and scheduling of the Manager’s meetings, keeping agendas
  • Organizing meetings and conference calls
  • Assisting the Manager in personal and administrative documentation
  • Preparing and collecting reports, presentations and other documents
  • Making travel arrangements
  • Writing official letters
  • Filing and managing documents
  • Translation

Requirements

  • University/college degree or student in the final years
  • Excellent knowledge of both English and Hungarian. Any additional foreign language would be a plus.
  • Excellent knowledge of Microsoft Word, Excel and Power Point
  • Problem-solving skills
  • Organizational skills
  • Good communication skills
  • Ability to set priorities and meet deadlines
  • Maturity and discretion

 

Munkavégzés helye Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Részmunkaidő
Régió Budapest, Pest
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítés-támogatási termékmenedzser munkatárs

AEGON Magyarország Befektetési Alapkezelõ Zrt.

Az AEGON Magyarország Befektetési Alapkezelő Zr...
Budapest


Rendelés felvevő

Pizza Forte Kft.

Rendelés felvevőCsatlakozz Te is Magyarország p...
Budapest


Tőkegazdálkodási szakértő

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest