Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Bérszámfejtő, munkaügyi- és TB ügyintéző


  • A hirdetés 153 napja lejárt

Dinamikusan fejlődő, szakmailag jól felkészült könyvelő- és tanácsadó iroda fiatalos csapatába, keresünk

Bérszámfejtő, munkaügyi- és TB ügyintéző

munkatársat

Ha szereted a kihívásokat, önállóan dolgozni, de mégis egy szakmailag jól felkészült csapathoz tartozni, ahol családias környezet fogad, akkor megtaláltad a Te jövőbeni munkahelyed, várjuk jelentkezésedet.

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Havi és hóközi számfejtés a munkavállalók és egyéb szerződéssel foglalkoztatottak részére
  • A társadalombiztosítási ellátásokra való jogosultsági nyilatkozatok kitöltése, a szükséges szerveknek való megküldése, folyamatos figyelemmel kísérése az elszámolásoknak
  • Cafetéria rendszer kezelése, nyilvántartása, munkavállalóknak a juttatások kiadása, a rendszerből adódó kifizetések pénztárak felé történő bevallása
  • Jövedelemigazolások kiállítása, kiadása
  • Munkaügyi és TB nyilvántartások vezetése, munkaidőkeret nyilvántartása, szabadságnyilvántartás
  • Munkavállalók ki- és beléptetése, ehhez tartozó teljeskörű ügyintézés
  • Vezetői döntéselőkészítéshez információk szolgáltatása
  • Év végi és évközi kötelező igazolások elkészítése, kiadása
  • Havi és időszakos bevallások elkészítése, jelentése hivatalos szervek felé
  • Egyéb bevallásokhoz és a havi pénzügyi beszámolóhoz történő adatszolgáltatás
  • Államháztartási szervezetekkel történő kapcsolattartás, ügyintézés, folyószámla ellenőrzés, statisztikai adatszolgáltatás, bevallások elkészítése és ügyintézése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 3 éves releváns munkaügyi/bérszámfejtési területen szerzett tapasztalat
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi, TB, adózási ismeretek
  • MS Office programok magas szintű ismerete
  • Precizitás, önállóság, analitikus gondolkodás, elemzőképesség
  • Rugalmasság, terhelhetőség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Számviteli és/vagy pénzügyi tapasztalat
  • Egy idegen nyelv középfokú ismerete

Amit kínálunk:

  • Biztos háttér, családias légkör
  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria
  • Céges telefon, céges laptop
  • szakmai képzése

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 20. kerület

Helyek Budapest
Pest
Kategória Humán erőforrás
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
SENIOR RECRUITMENT SPECIALIST

Sykes Közép-Európa Kft.

Senior Recruitment Specialist is responsible ...
Budapest, Váci u. 117, 1056 Magyarország, Bu...


HR Administrator (Fluent German) (PE-6853)

JOBSgarden

A munkáltatóról / About the company Our multin...
Budapest


French Collector (MP-6581)

JOBSgarden

A munkáltatóról / About the company Our multin...
Budapest