Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Bér- és tb ügyintéző | Payroll accountant - Szolnok


  • A hirdetés 352 napja lejárt


Feladatkör:
Az Ön feladata lesz: Bérszámfejtési feladatok ellátása, a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák elkészítése.Teljes körű Tb ügyintézés. Szabadság nyilvántartások vezetése. Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása. Munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése.

Végzettség:
Középfokú végzettség, bér- és tb ügyintézői képesítéssel.

Szakmai tapasztalat:
2-3 éves, gyártó cégnél, hasonló területen szerzett tapasztalat szükséges.

Informatika:
jó felhasználó szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Az ideális jelölt: - naprakész munkaügyi-, adó- és Tb jogszabály ismeretekkel rendelkezik - pontos, önálló, proaktív személyiség.

Pénzügy/Számvitel területre

Megjegyzés:
Multinacionális, autógyártás területén tevékenykedő fémipari vállalat.
Egyéb hasonló állások Önnek
German Speaking Junior HR Support Specialist

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Ensure timely...
Budapest


Gyakornok - Marketing -eLearning támogatása

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria képzésekkel foglalkozó szakter...
Győr


Gyakornok - Szerszámgyár minőségbiztosítás

AUDI HUNGARIA Zrt.

„Precizitás szenvedéllyel” hangzik el a győri A...
Győr