Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Bér- és tb ügyintéző | Payroll accountant - Szolnok


  • A hirdetés 239 napja lejárt


Feladatkör:
Az Ön feladata lesz: Bérszámfejtési feladatok ellátása, a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák elkészítése.Teljes körű Tb ügyintézés. Szabadság nyilvántartások vezetése. Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása. Munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése.

Végzettség:
Középfokú végzettség, bér- és tb ügyintézői képesítéssel.

Szakmai tapasztalat:
2-3 éves, gyártó cégnél, hasonló területen szerzett tapasztalat szükséges.

Informatika:
jó felhasználó szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Az ideális jelölt: - naprakész munkaügyi-, adó- és Tb jogszabály ismeretekkel rendelkezik - pontos, önálló, proaktív személyiség.

Pénzügy/Számvitel területre

Megjegyzés:
Multinacionális, autógyártás területén tevékenykedő fémipari vállalat.
Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest