Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Beillesztési koordinátor (E-kereskedelem)

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.12.21.
Jelentkezési határidő: 2015.10.23.
Hirdetés azonosító: 988558

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Beillesztési koordinátor (E-kereskedelem)
Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Váci út 187
Főbb feladatok: Vásárlói elégedettség fenntartása és növelése azáltal, hogy biztosítja a munkatársak beilleszkedését a Dotcom áruházak kollégái részére, valamint nyomon követi, levezeti és adminisztrálja az éves ismétlődő kötelező tréningeket.

- Munkája során segíti az új munkatársak, gyakornokok beilleszkedését, gyakorlati tapasztalatait megosztja;
- Megtartja az új belépők részére, a kötelező oktatásokat a bevezető képzés alkalmával, valamint a munkavállalók részére a kötelező ismétlő oktatásokat (pl. tűz- munka- és balesetvédelmi oktatás);
- Megszervezi és megtartja a hatóságok által előírt oktatásokat (HACCP)
- Vezeti és nyomon követi a tréningek és oktatások megvalósulásáról az előírás szerinti nyilvántartásokat
- Biztosítja, hogy a tréningek és oktatások megtartásához szükséges eszközök és berendezések rendelkezésre állnak, koordinálja a terem beosztását
- Nyomon követi, és folyamatosan frissíti a dolgozók tréningterveit
- Koordinálja és kommunikálja a fejlődési és karrier igényeket
Munkakör betöltésének feltételei: Szakmai tudás, tapasztalatok:
- Legalább fél éves HR tapasztalat
- Érettségi bizonyítvány
- Kiskereskedelmi HR folyamatok, rutinok ismerete
- Kommunikációs csatornák és gyakorlati felhasználásuk ismerete
- Felhasználói szintű számítógépes, elsősorban MS Office ismeretek
- Tesco standard folyamatok ismerete
Készségek, kompetenciák:
- Rugalmasság
- Csapatmunka
- Precizitás, pontosság
- Elkötelezettség
- Jó kommunikációs képesség
- Vevőközpontúság
- Változásmenedzsment
- Proaktív szemlélet
- Problémamegoldásban gyakorlatias és kreatív
- Jó tervező és szervező készség
- A vállalati értékek ismerete, és gyakorlatban történő alkalmazása, valamint magabiztos átadása a leendő kollégák felé.
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozott
Munkavégzés kezdete: 2015.11.01.
Előnyt jelent: - Retail HR/kereskedelmi területen szerzett 1-2 éves tapasztalat
- Logisztikai feladatokban szerzett munkatapasztalat, mind elméletben, mind pedig gyakorlatban
- Szakirányú végzettség
- Jól ismeri több kereskedelmi egység működési alapelveit
- Nexon, Piramis, TOKI rendszer ismerete
- Problémamegoldásban gyakorlatias és kreatív
- Tervezés-szervezésben erős
- Erős stressztűrő képesség és nagy teherbírás

Jelentkezés határideje: 2015.10.31.
 

Jelentkezés

 

Kategória
Humán erőforrás
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
HR Administrator, Customer Service Representative (Fluent German)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


HR Administrator (Fluent French)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


HR Service Administrator (Fluent French)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) ...
Magyarország