Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back Office Vezető


  • A hirdetés 363 napja lejárt


Back Office Vezető


Magyar tulajdonú, szoftverfejlesztői partnerünkhöz keresünk kollégát Back Office vezetői munkakörbe.

Pozíció azonosító: B03BOV

Kategória: Egyéb, Asszisztens / adminisztráció / irodai munka, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling

Szükséges nyelvtudás: Angol - felsőfok, Angol - középfok, Angol - tárgyalási

Munkavégzés helye: Budapest – III. Kerület

Feladatok

  • Back Office teljes körű menedzsmentje
  • Irodavezető, Asszisztens munkájának koordinálása, felügyelete
  • Cash flow terv készítése
  • Riportok folyamatos készítése
  • Ügyfélelszámolás
  • Számlázással kapcsolatos feladatok (számlázás, számlák ellenőrzése, előkészítése, javítása)
  • Banki ügyletek kezelése (Betétek, lekötések, Devizák kezelése, utalások elvégzése)
  • Szerződések előkészítése aláírásra, azok ellenőrzése
  • HR folyamatok menedzselése (Bérszámfejtés előkészítése, Ki és Új belépők adminisztrációja)
  • Pályázatokkal kapcsolatos teendők elvégzése (Pályázatíróval való kapcsolattartás, kért adatok összeállítása, tenderek teljes körű nyomon követése)
  • Folyamatos kapcsolattartás a cég vezetőségével, bankkal, könyvelővel, jogásszal

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • 2-3 év releváns, hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat (pénzügy, kontrolling)
  • Angol nyelv aktív használata
  • Excel magas szintű ismerete (Függvények ismerete, Pivot tábla használata)
  • Precíz, rendszerezett személyiség
  • Magas stressz tűrő képesség

Egyéb információ

Amit a cég kínál:

  • Cégen belüli közösségi élet – közvetlen hangulatú céges rendezvények (happy friday, csapatépítő kirándulások, céges grill-estek, fakultatív sport és egyéb programok)
  • Gyümölcskeddek – változatos gyümölcsválaszték minden kedden az egészséges életmód jegyében

Jelentkezés:

  • Szakmai önéletrajzát küldje az alábbi email címre.
Helyek Pest
Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr