Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back Office Munkatárs


  • A hirdetés 324 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Futamidő alatti kérelmek - ügylet szereplőivel és fedezetekkel kapcsolatos - teljes körű ügyintézés, szerződésmódosítások elkészítése,
  • Életbiztosítás kiengedésével/cseréjével kapcsolatos teljes körű ügyintézés,
  • Elő és végtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Konstrukcióváltással kapcsolatos ügyintézés,
  • Szerződésmódosítások ellenőrzése.

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook).

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelemigény megjelölésével - várjuk Karrierportálunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">www.karrier.aegon.hu!

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Recepciós

Mellow Mood Hotels

Álláslehetőség a Mellow Mood Group, több külö...
Budapest, Pest


Ügyfélreferens

TAKINFO Takarékszövetkezeti Informatikai Kft.

A Takarékszövetkezeti Informatikai Kft. (TAKIN...
Budapest, Pest


German Speaking IT Helpdesk - INTS/14/44

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

We are looking into our multinational client’s ...
Budapest, Pest