Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back Office Munkatárs


  • A hirdetés 598 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Futamidő alatti kérelmek - ügylet szereplőivel és fedezetekkel kapcsolatos - teljes körű ügyintézés, szerződésmódosítások elkészítése,
  • Életbiztosítás kiengedésével/cseréjével kapcsolatos teljes körű ügyintézés,
  • Elő és végtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Konstrukcióváltással kapcsolatos ügyintézés,
  • Szerződésmódosítások ellenőrzése.

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook).

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelemigény megjelölésével - várjuk Karrierportálunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése!

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves