Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back office munkatárs


  • A hirdetés 683 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai

  • Fizetmények beazonosítása, könyvelése, egyéb könyveléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Fennálló tartozásról igazolás kiállítása, elszámolások készítése
  • Életbiztosítási monitoringgal kapcsolatos feladatok ellátása
  • Kamatperiódus és Ügyfélszámla értesítők ellenőrzése, ügyintézése
  • Csoportos beszedés teljes körű ügyintézése
  • Munkakörhöz kapcsolódó fejlesztési igény tesztelése
  • Ügyféllevelek - válaszlevél elkészítése, kimenő levelek ellenőrzése

Elvárások

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook),

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelem-igény megjelölésével - várjuk Karrierportál oldalunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése

Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest