Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back office munkatárs


  • A hirdetés 742 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai

  • Fizetmények beazonosítása, könyvelése, egyéb könyveléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Fennálló tartozásról igazolás kiállítása, elszámolások készítése
  • Életbiztosítási monitoringgal kapcsolatos feladatok ellátása
  • Kamatperiódus és Ügyfélszámla értesítők ellenőrzése, ügyintézése
  • Csoportos beszedés teljes körű ügyintézése
  • Munkakörhöz kapcsolódó fejlesztési igény tesztelése
  • Ügyféllevelek - válaszlevél elkészítése, kimenő levelek ellenőrzése

Elvárások

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook),

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelem-igény megjelölésével - várjuk Karrierportál oldalunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése

Egyéb hasonló állások Önnek
Data Scientist (Internal audit)

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Gyakornok az IT innovációs labor és webfejlesztés területén

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerves részeként működő infor...
Győr


Bérszámfejtő

Trenkwalder Kft

25 éves múlttal rendelkező partnercégünk számár...
Budapest