Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back office munkatárs


  • A hirdetés 1228 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. – a hitelek folyósítása utáni – hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

 

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai

  • Futamidő alatti módosítási igények kezelése, szerződésmódosítás elkészítése (Ingatlan és életbiztosítási fedezettel kapcsolatos ügyintézés)
  • Előtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Napi árfolyamrögzítés
  • Utalás (indítás, analitikák biztosítása)
  • Munkakörhöz kapcsolódó levelezés, ügyféllevelekre válaszadás.

Elvárások

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook),

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését – jövedelem-igény megjelölésével - 2014. március 10-ig várjuk Karrierportál oldalunkon: Link megjelenítése.

Helyek Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gyakornok – Motorgyártás - V6 TDI Motorblokk mechanikus megmunkálása

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria alapját a motorgyártás jelenti...
Győr


Szakmai koordinátor - Kísérleti gyártás, minőségbiztosítás

AUDI HUNGARIA Zrt.

A Kísérleti Motorgyártó Központ a motorok és a ...
Győr


Payment Specialist

Trenkwalder Kft

On behalf of our world-wide multinational Clien...
Budapest