Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

BACK OFFICE MUNKATÁRS


  • A hirdetés 1381 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. – a hitelek folyósítása utáni – hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Futamidő alatti módosítási igények kezelése, szerződésmódosítás elkészítése      (Ingatlan és életbiztosítási fedezettel kapcsolatos ügyintézés),
  • Előtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Napi árfolyamrögzítés,
  • Utalás (indítás, analitikák biztosítása),
  • Munkakörhöz kapcsolódó levelezés, ügyféllevelekre válaszadás.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • Hitel Back-Office területen (megjelölt feladatokban) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • Kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook),

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy:

  • Jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • Jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • Önállóság jellemzi,
  • Precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát – jövedelemigény megjelölésével - 2014. február 10-ig várjuk Karrierportálunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése

Helyek Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Billing manager

Trenkwalder Kft

We’re looking for heroes to our multinational p...
Budapest


Commercial and Business Manager

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Italian Collection Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest