Ugrás a tartalomra

Ehhez hasonló állások

2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

BACK OFFICE MUNKATÁRS

MEGBÍZÓNK:
Pénzügyi szolgáltatásokhoz kapcsolódó angliai székhelyű, vállalat, mely más intézményekkel együttműködve létrehozott egy speciális megoldásokat kínáló platformot. Ez az innovatív megoldás hozzá segíti a vállalat partnereit a pénzügyi költségek csökkentéséhez.
A cég több, mint 24 országban rendelkezik üzleti partnerekkel, akik között kis-, közép-, valamint nagy vállalatok egyaránt megtalálhatókat. A vállalati értékek közül kiemelkedő jelentőséggel bír az innováció, a fejődés, a dinamikus lendület és az úttörő szemléletmód

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, XIII. kerület

AMIRE GARANTÁLTAN SZÁMÍTHATSZ:

  • Szakmai kihívások, változatos feladatok és fejlődési lehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Modern, fiatalos és színvonalas munkakörnyezet
  • Professzionális, ám mégis barátságos légkör.

FŐBB FELADATAID LESZNEK:

  • Back office vezető munkájának támogatása
  • Ügyfelekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Kapcsolattartás elsősorban külföldi partnerekkel angol nyelven
  • Új termékek/szolgáltatások belső folyamatainak kialakításában való részvétel
  • Informatikai rendszerek felhasználói tesztelése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

AMIT TŐLED ELVÁRUNK:

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Pontosság, precizitás
  • Proaktivitás
  • Problémamegoldó képesség
  • Logikus gondolkodás
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Excel magabiztos használata

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Bankban vagy pénzügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat
  • Kártyatermékek működésének ismerete
  • Ügyfélszolgálatban szerzett tapasztalat
  • Ügyfél átvilágításban, pénzmosás elleni eljárásokban szerzett tapasztalat

JELENTKEZÉS MÓDJA:
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és alkalmasnak találod magát a fenti pozícióra, kérjük, küldd el jelentkezésed a következő e-mail-címre.

Köszönjük!


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


BACK OFFICE MUNKATÁRS

Budapest
Teljes munkaidős
Legalább 1 év tapasztalat
Szakmunkásképző

Frissítés dátuma: 27.02.2020

Állás megosztása