Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back Office Munkatárs


  • A hirdetés 96 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Futamidő alatti kérelmek - ügylet szereplőivel és fedezetekkel kapcsolatos - teljes körű ügyintézés, szerződésmódosítások elkészítése,
  • Életbiztosítás kiengedésével/cseréjével kapcsolatos teljes körű ügyintézés,
  • Elő és végtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Konstrukcióváltással kapcsolatos ügyintézés,
  • Szerződésmódosítások ellenőrzése.

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook).

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelemigény megjelölésével - várjuk Karrierportálunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése!

Egyéb hasonló állások Önnek
Cash Management Értékesítési szakember

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest, V. kerület, Magyarország, Budapest...


Telemarketing munkatárs / Call center operátor

Cégnév elrejtése

Vezető nemzetközi pénzintézet Telemarketing mu...
Budapest, Pest, Tatabánya, Komárom-Esztergom


Irodai asszisztens

Assure-Man Kft

Irodai asszisztens Biztosítási Alkusz cég kere...
Budapest, Pest