Az ügyfél aranyat ér! Vevőszerzés csökkenő fogyasztás mellett - Mfor Lojalitási Konferencia

ugyfelszerzesEladni, Eladni, Eladni! – ez kell, hogy legyen a mottója minden olyan vállalkozásnak, amely talpon szeretne maradni a továbbra is szűkülő, jobb esetben stagnáló fogyasztás mellett. A Menedzsment Fórum Konferenciák október 1-én rendezi meg az Az ügyfél aranyat ér! – Mfor Lojalitás konferenciát, melynek középpontjában a sikeres vásárlómegtartó, növelő programok állnak.


Szeretné megismerni a legsikeresebb kiskereskedelmi programokat a SPAR, a dm vagy a Tesco előadóitól?

Miként tudják megtartani az autóscégek az ügyfeleiket?

Kíváncsi milyen módon lehet a vásárlókat ösztönözni mobil és online eszközökkel?

Hogyan lehet a promóciókat az egyszeri vásárlószerzésen túl is hatékonyan használni?

Miként tudnak a kisebb magyar vállalkozások talpon maradni a piaci versenyben?


A konferencián nem tankönyvi példákat, hanem esettanulmányokat, sikeres gyakorlatokat ismertetünk meg a hallgatósággal!

Eseményünkről bővebben a konferenciak.mfor.hu honlapon tájékozódhat, ahol lehetőség van a regisztrációra is. Egész napos rendezvényünk részvételi díj: 28.000,- Ft + ÁFA. A Cvonline (IM-Digital Kft.) ügyfeleinek és partnereinek szóló kedvezményt az alábbi oldalon tudja érvényesíteni: http://konferenciak.mfor.hu/regisztracio/cv-online/84.html