Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens


  • A hirdetés 786 napja lejárt

Megbízható háttérrel rendelkező cég, hosszú távra

asszisztenst

keres!



Cégünk hulladékgazdálkodással és építőipari tevékenységekkel foglakozó, dinamikusan fejlődő vállalkozás.


A cég ügyvezetőjének keresünk olyan vezetői asszisztenst, aki minimum 1 nyelven folyékonyan beszél, képes arra, hogy esetenként tárgyalásokon részt vegyen és fordítson. Szükség esetén, évente 1-2 alkalommal az ügyvezetőt 1-2 napos külföldi útjára is elkíséri és részt vesz tárgyalásokon. Elsősorban angol nyelvtudással rendelkező munkatársat keresünk!



Végzettség:

  • Középfokú vagy felsőfokú végzettség: bsc vagy msc diploma előnyt jelent, amely lehet jogi, közgazdasági, környezetmérnöki vagy bölcsész is stb.
    A cég tevékenysége szerteágazó, átfedi különböző területek specialitásait, amelyek részben megtanulhatóak, ezért a speciális felsőfokú végzettség nem mérvadó!

Elvárások:

  • minimum 3 év tapasztalat KKV szektornál vagy multinál a végzettséghez kötődő területen
  • talpraesett, határozott személyiség
  • jó kommunikációs képesség, kapcsolatteremtő készség, rugalmasság, tanulékonyság
  • jó szervezőkészség, terhelhetőség

Feladatok:

  • az ügyvezető munkájának segítése, napi rutinfeladatok elvégzése
  • tárgyalási időpontok, programok egyeztetése
  • tárgyalásokon elhangzott feladatok számontartása
  • kapcsolattartás a cég üzleti partnereivel
  • megbeszéléseken való részvétel, külföldi vendégek fogadása esetenként fordítás
  • részvétel a döntés előkészítő folyamatokban: döntést előkészítő anyagok beszerzése, azok áttanulmányozása, majd a döntések végrehajtásának ellenőrzése

Munkavégzés helye: Miskolc

Munkakezdés időpontja: 2015. szeptember 1. (illetve azonnal)

 

Várjuk jelentkezését, amennyiben 1 nyelven –lehetőleg angolul - jól beszél és szeretne egy dinamikusan fejlődő vállalat munkatársa lenni hosszú távon!


Amit kínálunk: versenyképes fizetés, szakmai fejlődési lehetőségek!

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és idegen nyelvű motivációs levéllel lehet az alábbi e-mail címen.

Helyek Borsod-Abaúj-Zemplén
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest