Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens


  • A hirdetés 517 napja lejárt

Az OTP Faktoring Zrt. Belföldi Követeléskezelési Igazgatósága új munkatársat keres az alábbi pozícióba:

ASSZISZTENS

 

Általános feladatok:

  • Részt vesz az Igazgatóság belső folyamatainak kialakításában, felelős a meghatározott folyamat betartatásáért.
  • Felelős az Igazgatóságon felmerülő adminisztratív feladatok határidőre történő ellátásáért.
  • Törekszik az Igazgatóságon belüli minél szélesebb körű információáramlásra, valamint a szervezet valamennyi Igazgatóságával való hatékony együttműködésre.

Szakmai követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Aktív angol nyelvtudás
  • 3-5 éves irodavezetői vagy asszisztensi munkakörben szerzett gyakorlat
  • Banki/követeléskezelési területén szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

Az ideális jelölt:

  • Precíz, jó átlátó képességű
  • Önálló munkavégzésre alkalmas
  • Dinamikus, gyors gondolkodású
  • Vidám hozzáállású, csapatjátékos

Amennyiben a fenti álláslehetőség felkeltette érdeklődését, kérjük a pozíció megnevezésével valamint a fizetési igényének megjelölésével küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi email címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
SZÁMLÁZÓ - ASSZISZTENS

TRANS-SPED CONTAINER LOGISTIC Kft.

A stabil hátterű TRANS-SPED CONTAINER LOGISTIC ...
Hungary, Budapest, Pest


Irodai adminisztrátor

Civislift Bt.

2004 óta sikeresesen működő magyar tulajdonú ...
Budapest, Pest


Recepciós

Sky Hotels Group Kft

14. kerületi három csillagos hotel recepcióst...
Budapest, Pest