Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens


  • A hirdetés 1136 napja lejárt

A Fiorex Packaging Kft. Link megjelenítése" target="_blank">Link megjelenítése 2002-ben kezdte meg működését. Kezdetben csupán raklapok, később ládák gyártásával, ma pedig komplex csomagolástechnikai megoldásokkal foglalkozunk, így teljes körű megoldásokat tudunk biztosítani, hozzá pedig olyan kényelmi szolgáltatásokat, mint például a konszignációs raktár kialakítása, a JIT szállítás vagy az áruval bekerült felesleges raklapok felvásárlása.

Kínált pozíció:

Asszisztens

Új munkatársunk elsődleges feladata az irodavezető munkájának támogatása.

 

Feladatok

  • Ügyfelek számára napi problémamegoldás, segítségnyújtás, a problémák megoldásával kapcsolatban társosztályok munkatársaival való együttműködés
  • Megtörtént aktivitások, üzleti lehetőségek CRM rendszerben való rögzítése
  • Vevői rendelések nyomon követése
  • Készletezéssel kapcsolatos adminisztratív munkavégzés
  • Termékleírások elkészítése és aktualizálása
  • Menedzserek munkájának támogatása
  • Statisztikák, jelentések, döntés előkészítő anyagok készítése a management részére
  • Könyvelés előkészítés, munkaügyi-, pénzügyi adminisztráció
  • Dokumentumkezelési, archiválási és egyéb adminisztratív feladatok ellátása, munkatársak adminisztratív munkájának támogatása
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek, levelek kezelése
  • Üzleti partnerek fogadása

Elvárások

Az ideális jelölt számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál jóval magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie (mivel nem „Csak” terméket, hanem komplex csomagolástechnikai megoldásokat forgalmazunk), hogy hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú cégkultúrát ajánlunk.

Pályakezdők, szakmai tapasztalattal nem rendelkezők jelentkezését is szívesen fogadjuk

  • Minimum középfokú végzettség (ideális esetben felsőfokú)
  • Könyvelői végzettség előnyt jelent
  • Gyors és gépírás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • MiniCRM rendszer ismerete előnyt jelent
  • Angol vagy német nyelvtudás nem feltétel, de bármelyik előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Versenyképes bér
  • Napi 8 órás munkavégzés
  • Relatíve kicsi, fiatalos, családias csapat
  • Szakmai kihívást és folyamatos fejlődést biztosító munka

Munkavégzés helye cégközpont Debrecen

Munkaidő főállás

Munkába állás kezdete Április 07.

Jelentkezés:  Fényképes pályázatát, motivációs levéllel együtt az alábbi e-mail címre, a tárgy mezőben „Asszisztens”-ként megjelölve kérjük.

Helyek Hajdú-Bihar
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Polish speaking AR Accountant

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our multinational partner is l...
Budapest


Sourcing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our German multinational pharm...
Budapest


Master Data Services Team Lead

HAYS Hungary Kft.

Master Data Services Team Lead munkatársat kere...
Budapest