Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens


  • A hirdetés 626 napja lejárt

 

A nemzetközi médiapiacon tevékenykedő

IKO MEDIA GROUP

budapesti székhelyére

asszisztens

munkatársat keres.

 

Feladatok:

Általános adminisztratív feladatok ellátása beleértve, de nem kizárólag:

  • ügyvezető asszisztenciája
  • a cégcsoport teljes körű postaforgalmának kezelése, ennek teljes körű adminisztrációja
  • szerződések-, kapcsolódó számlák beérkezésének, aláíratásának felügyelete és nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerben: beérkező bizonylatok scannelése, a megfelelő munkafolyamatok szerinti koordinációja
  • projekt jellegű feladatokban való részvétel (főleg szervezési feladatok)
  • kapcsolattartás a többi osztállyal, külső partnerekkel
  • HR-hez köthető adminisztratív feladatok (pl. szabadságok nyilvántartása, jelenléti ívek, üzemanyag elszámolások kezelése, irodaszer rendelés…stb.)
  • adatbázisok vezetése, naprakész nyilvántartása


Elvárások:

  • asszisztensi munkakörben eltöltött legalább 2-3 éves gyakorlat
  • angol tárgyalás szintű nyelvtudás
  • precizitás
  • proaktivitás
  • megbízhatóság, terhelhetőség
  • hatékony munkavégzés egyénileg és csapatban egyaránt
  • MS Office magas szintű ismerete
  • jó kapcsolatteremtő- és problémamegoldó készség

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, s megfelel a fenti elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképpel ellátott szakmai önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a lenti  e-mail címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Italian or German speaking Junior Finance Analyst

Trenkwalder Kft

On behalf of our world-wide multinational Clien...
Budapest


Payment Specialist

Trenkwalder Kft

On behalf of our world-wide multinational Clien...
Budapest


French speaking issue coordinator

Trenkwalder Kft

Kick start your career at a multinational compa...
Budapest