Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens-irodavezető


  • A hirdetés 420 napja lejárt

Cégünk gyakorlattal rendelkező

asszisztens-irodavezető

kollégát keres

 

Feladatok:

  • Telefonhívások fogadása, időpontok egyeztetése
  • Tárgyalások, megbeszélések szervezése
  • Ügyvezető munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése
  • Irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok előkészítése)
  • Iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések szkennelése), naprakész aktualizálása, posta és küldemények kezelése
  • Pénzügyek támogatása, bank, számlázás
  • Kimutatások, prezentációk, nyilvántartások készítése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség, legalább 2-3 év titkársági tapasztalat
  • Angol és/vagy német nyelv magabiztos ismerete és használata
  • Kitűnő szervező készség, jó kommunikációs készség, terhelhetőség, önállóság, megbízhatóság
  • Határozott és ügyfélközpontú fellépés
  • A MS Office programok kiváló ismerete

Munkavégzés:

  • Debrecenben lévő irodánkba napi 8 órában

Fényképes önéletrajzokat és referenciákat az alábbi e-mail címre várjuk.

Helyek Hajdú-Bihar
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
HR Shared Services Specialista

NI Hungary Kft.

Főbb feladatok és hatáskör A HR Shared Service...
Debrecen, Magyarország, Hajdú-Bihar, Szabolc...


Termeléstervező gyakornok

NI Hungary Kft.

Téged keresünk, ha olyan nemzetközi csapatban...
Debrecen


Leolvasási előadó

Díjbeszedő Holding Zrt.

A Díjbeszedő Holding Zrt. Kelet-Magyarországi L...
Debrecen