Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens-irodavezető


  • A hirdetés 486 napja lejárt

Cégünk gyakorlattal rendelkező

asszisztens-irodavezető

kollégát keres

 

Feladatok:

  • Telefonhívások fogadása, időpontok egyeztetése
  • Tárgyalások, megbeszélések szervezése
  • Ügyvezető munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése
  • Irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok előkészítése)
  • Iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések szkennelése), naprakész aktualizálása, posta és küldemények kezelése
  • Pénzügyek támogatása, bank, számlázás
  • Kimutatások, prezentációk, nyilvántartások készítése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség, legalább 2-3 év titkársági tapasztalat
  • Angol és/vagy német nyelv magabiztos ismerete és használata
  • Kitűnő szervező készség, jó kommunikációs készség, terhelhetőség, önállóság, megbízhatóság
  • Határozott és ügyfélközpontú fellépés
  • A MS Office programok kiváló ismerete

Munkavégzés:

  • Debrecenben lévő irodánkba napi 8 órában

Fényképes önéletrajzokat és referenciákat az alábbi e-mail címre várjuk.

Helyek Hajdú-Bihar
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Munkaerő kiválasztási koordinátor

Work Force Kft.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, utazni, pre...
Magyarország


Külkereskedelmi asszisztens

Work Force Kft.

Multinacionális FMCG területén tevékenykedő par...
Magyarország


Pályázati koordinátor

Trenkwalder Kft

Pályázati koordinátorAmit nyújtunk: Támogató, d...
Jász-Nagykun-Szolnok, Magyarország