Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Assistant Merch Planner (Gardening)

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.11.07.
Jelentkezési határidő: 2016.11.09.
Hirdetés azonosító: 1086933

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Assistant Merch Planner (Gardening)
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Bevezetés: Assistant Merch Planner is a key part of our stock management in CE level. Good opportunity to get international experience about Tesco and other companies operation, which could be a good base of future career moves.
Feladatok: - Defining and managing weekly stock demand and allocation on store level in order to reach financial KPIs
- Set up and support Distribution Center stock volume plan
- Goods in and out plan management in line with DC processes
- Regular review of planograms to have effective stock level in stores
- Keep daily contact with Suppliers, managing Supplier issues
- Running regular reports and analyzis
- Ensure promotional availability
- Tracking supplier orders, Far East stock intakes
- Takes part in new season planning and ensures excelent availability for new season launch
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Company buses from Boráros square and Déli railway station which by you can get to Budaörs in 15-25 minutes
Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - Good numerical skills
- Intermediate English
- Good MS Word, Excel, Outlook knowledge
- Godd written and verbal communication
- Problem solving
- Team work
Előnyként értékeljük, ha: - 1-2 years experience in stock - supplier management
Szükséges végzettség: Érettségi
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - 1-2 years experience in stock - supplier management
Jelentkezés határideje: 2016.11.08.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati munkatárs

Eos Faktor Zrt.

Építsd karriered az EOS Magyarországnál,csatla...
Budapest


Informatikus support / Szerviz-technikus

Traco Zrt.

Traco Zrt. Magas szintű Windows ismeretekkel és...
Budapest


Követeléskezelő munkatársak

Credit Controll

Kiválóan kommunikálsz, szereted a versenyeket?A...
Budapest