Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Árintegritás adminisztrátor

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.04.27.
Jelentkezési határidő: 2015.10.03.
Hirdetés azonosító: 963712

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Árintegritás adminisztrátor
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Főbb feladatok: - Bejelentett áruházi árkihelyezési problémák kivizsgálása, ennek jelentése az illetékes központi csapatok felé, a megoldatlan eseteket folyamatos nyomon követése a polcvégeken túl magas árak feltüntetésének minimalizálása érdekében.

- Az akciós újság szkennelhető változatának elkészítése a 4 ország áruházai részére annak érdekében, hogy ellenőrizni tudják, az akciós árak helyesen lettek-e beállítva

- Az akciós listák és rendszer jelentések felhasználása egy vonalkódos katalógus elkészítéséhez, melyet minden országban elküldenek az áruházakba.

- Visszajelzések összegyűjtésa és annak biztosítása, hogy minden probléma jelentése megtörténjen az illetékes osztály vagy az IT felé, és annak ellenőrzése, hogy megoldották-e azokat.

- Napi rendszerességgel áruházi bejárások végzése az árintegritás problémák kiszűrése érdekében

- A teljes Árintegritás csapat és a helyi vezetők támogatása egyéb árintegritási adminisztrációs feladatok elvégzésével, beleértve rendszeres és adhoc jelentések készítését.

- Részvétel olyan IT projektek kidolgozásában, melyek javítják saját munkájának hatékonyságát, továbbá növelik az árintegritás csapat, az árak kezeléséért felelős központi felhasználók és a boltok munkájának hatékonyságát.

- Esetenként szükséges a Közép-Európai régió országaiba történő utazás.
Munkakör betöltésének feltételei: - Tárgyalóképes magyar és középszintű szlovák, alap szintű angol nyelvismeret
- Időnyomás alatt lévő munkára való képesség
- Lelkes személyiség, aki szívesen tanul és eredmény orientált
- Magas szintű számítógép felhasználói ismeretek, különös tekintettel Excel
- Kiváló numerikus képességek
- Adatok értelmezése
- Az áruházi működés alapos ismerete
- Vevőorientáltság
- Nyitottság az új ismeretekre, odafigyelés a részletekre
- Kiváló numerikus képességek
- Csapatjátékos; képes együttműködni a magyar és a nemzetközi csapattal
- Kiváló kommunikációs képességek (szóban és írásban)
Szükséges végzettség: Érettségi
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Alap ) és
Szlovák ( Alap )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, vagy központi árbeállítási folyamatok ismerete,vagy áruházi árintegritási folyamatok ismerete
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Lengyel nyelvismeret - bármilyen szinten
- Bizonyított érintetti és interkulturális menedzsment képességek
Jelentkezés határideje: 2015.10.02.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Polish speaking AR Accountant

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our multinational partner is l...
Budapest


Sourcing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our German multinational pharm...
Budapest


Master Data Services Team Lead

HAYS Hungary Kft.

Master Data Services Team Lead munkatársat kere...
Budapest