Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Apollo Program - Folyamatmenedzser


  • A hirdetés 1055 napja lejárt








Munkakör megnevezése:

 

 

Apollo Program - Folyamatmenedzser



Szakterület megnevezése: egyéb

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • Ügyfél és felhasználói szemlélet képviselete és érvényesítése az új front-end rendszer fejlesztési programban az üzleti igények meghatározásakor, a fejlesztésekben, valamint az egyes projektek előkészítési és kivitelezési fázisaiban,
  • Részvétel az új alkalmazás tervezésében, ill. üzleti igényeinek megfogalmazásában a folyamatmenedzsment alapelvek gyakorlati alkalmazásával,
  • Az üzleti területek koordinációja, folyamatbeli változások bevezetése,
  • A programban érintett folyamatok leírásának részletes, végponttól végpontig terjedő megtervezése és kezelése,
    • fejlesztési lehetőségek felderítése, kidolgozása, valamint azok véleményeztetése és elfogadtatása,
    • folyamatmodellezés, dokumentálás és elemzés,
    • folyamatok beillesztése az Apollo program stratégiájába és folyamatarchitektúrájába;
  • Az új alkalmazás bevezetése során:
    • megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével;
    • automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának nyomon követése, mérési pontok kialakítása
    • közreműködés az új alkalmazás tesztelésében;
    • a folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció a szervezet felé,
    • felhasználók irányítása és támogatása.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • legalább 3-5 éves lakossági banki tapasztalat, értékesítés orientált szemlélet;
  • alapos szakismeret lakossági banki folyamatok és termékek terén (projekt/folyamat módszertani ismeretek előnyt jelent);
  • magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek
  • adatgyűjtésben, értékelésben és felhasználásban szerzett gyakorlat;
  • tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • felsőfokú iskolai végzettség.

Az ideális jelölt jellemzői, elvárt kompetenciák:

  • magas szintű pontos, precíz munkavégzés önállóan és csapatban;
  • átfogó látásmód, komplex probléma-felismerés,- és megoldás;
  • magas szintű kommunikációs / prezentációs készség és meggyőzőerő;
  • jó szervező, koordinációs és időbeosztó készség;
  • proaktív magatartás;
  • nagy teherbírás és stressz tűrés, valamint jó változáskezelés és rugalmasság;
  • eredményorientáltság, céltudatosság, nyitottság és elkötelezettség.

Várjuk retail banki, fiókhálózati és/vagy termékmenedzseri tapasztalattal rendelkezők jelentkezését. A programban való részvétel leendő munkatársunknak széleskörű és hosszú távú fejlődési és tapasztalatszerzési lehetőséget, magas szintű szakmai és emberi kihívásokat, továbbá motiváló és inspiratív munkakörnyezetet biztosít.

Szükséges végzettség: felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret: angol (tárgyalóképes, nyelvvizsgával)

Jelentkezés határideje: 2014.07.07

Helyek Pest
Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Polish speaking AR Accountant

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our multinational partner is l...
Budapest


Sourcing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our German multinational pharm...
Budapest


Master Data Services Team Lead

HAYS Hungary Kft.

Master Data Services Team Lead munkatársat kere...
Budapest