Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Apollo Program - Folyamatmenedzser


  • A hirdetés 929 napja lejárt








Munkakör megnevezése:

 

 

Apollo Program - Folyamatmenedzser



Szakterület megnevezése: egyéb

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • Ügyfél és felhasználói szemlélet képviselete és érvényesítése az új front-end rendszer fejlesztési programban az üzleti igények meghatározásakor, a fejlesztésekben, valamint az egyes projektek előkészítési és kivitelezési fázisaiban,
  • Részvétel az új alkalmazás tervezésében, ill. üzleti igényeinek megfogalmazásában a folyamatmenedzsment alapelvek gyakorlati alkalmazásával,
  • Az üzleti területek koordinációja, folyamatbeli változások bevezetése,
  • A programban érintett folyamatok leírásának részletes, végponttól végpontig terjedő megtervezése és kezelése,
    • fejlesztési lehetőségek felderítése, kidolgozása, valamint azok véleményeztetése és elfogadtatása,
    • folyamatmodellezés, dokumentálás és elemzés,
    • folyamatok beillesztése az Apollo program stratégiájába és folyamatarchitektúrájába;
  • Az új alkalmazás bevezetése során:
    • megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével;
    • automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának nyomon követése, mérési pontok kialakítása
    • közreműködés az új alkalmazás tesztelésében;
    • a folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció a szervezet felé,
    • felhasználók irányítása és támogatása.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • legalább 3-5 éves lakossági banki tapasztalat, értékesítés orientált szemlélet;
  • alapos szakismeret lakossági banki folyamatok és termékek terén (projekt/folyamat módszertani ismeretek előnyt jelent);
  • magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek
  • adatgyűjtésben, értékelésben és felhasználásban szerzett gyakorlat;
  • tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • felsőfokú iskolai végzettség.

Az ideális jelölt jellemzői, elvárt kompetenciák:

  • magas szintű pontos, precíz munkavégzés önállóan és csapatban;
  • átfogó látásmód, komplex probléma-felismerés,- és megoldás;
  • magas szintű kommunikációs / prezentációs készség és meggyőzőerő;
  • jó szervező, koordinációs és időbeosztó készség;
  • proaktív magatartás;
  • nagy teherbírás és stressz tűrés, valamint jó változáskezelés és rugalmasság;
  • eredményorientáltság, céltudatosság, nyitottság és elkötelezettség.

Várjuk retail banki, fiókhálózati és/vagy termékmenedzseri tapasztalattal rendelkezők jelentkezését. A programban való részvétel leendő munkatársunknak széleskörű és hosszú távú fejlődési és tapasztalatszerzési lehetőséget, magas szintű szakmai és emberi kihívásokat, továbbá motiváló és inspiratív munkakörnyezetet biztosít.

Szükséges végzettség: felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret: angol (tárgyalóképes, nyelvvizsgával)

Jelentkezés határideje: 2014.07.07

Helyek Pest
Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gyorséttermi Műszakvezető - Budapest

Amrest Kft.

Mi embereket foglalkoztatunk, nem önéletrajzo...
Budapest, Pest


Call center csoportvezető - Budapest (Referenciaszám: KJ-1849)

Man at Work Kft.

Elvárások: Felsőfokú végzettség (pénzügyi vagy...
Budapest, Budapest XIII. kerülete, 1139 Magy...


HR Generalista

Mihalek Vezetõi Tanácsadó Kft.

Nemzetközi fémipari vállalatunk, az alkatrész- ...
Gyöngyös, Pest