Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Angolul beszélő major incidens specialista (Service Management) (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.22.
Hirdetés azonosító: 1024017
lejárt
FELADAT
  • Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
  • Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
  • Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
  • Az incidens management megbeszélések hatékony vezetése
  • A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
  • Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
  • Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
PROFIL
  • Felsőfokú IT végzettség és legalább 3 év releváns tapasztalat
  • Felsőfokú angol nyelvtudás, német előny
  • Alapos informatikai ismeretek
  • ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
  • Hajlandóság telefonos készenlét vállalására
  • Hálózati architekrúták ismerete, CCNA vizsga előny
  • Erkölcsi bizonyítvány

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
Angolul beszélő asszisztensi munkatárs

Randstad Hungary Kft.

Multinacionális partnerünk megbízásából Asszisz...
Budapest


Raktáros (Angolul tudó)

Axell Hungary Kft.

Dolgozz Hollandiában Raktáros munkakörben Kieme...
Külföld


Targoncavezető Hollandiában (Angolul tudó)

Axell Hungary Kft.

Dolgozz Hollandiában Targoncavezető munkakörben...
Külföld