Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Alkalmazás Menedzser (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.24.
Hirdetés azonosító: 935244
lejárt
FELADAT


A Deutsche Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló részlegeként a T-Systems integrált megoldásokat kínál az üzleti világ és a társadalom közös jövőjének biztosítása céljából. Globális infrastruktúrájú adatközpontjain és hálózatain keresztül a T-Systems informatikai és kommunikációtechnológia (ICT) szolgáltatásokat nyújt multinacionális vállalatoknak és közintézményeknek. Közel 46 000 munkavállaló dolgozik azon világszerte, hogy iparági tapasztalatát és az ICT innovációit ötvözve magas hozzáadott értékkel egészítse ki ügyfelei alapvető üzleti tevékenységét.
Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) a T-Systems International 100 %-os tulajdonú magyar leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből vállalatunk az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.
Csapatunkba olyan kollégákat keresünk, akik szeretik a kihívásokat, és életük részeként végzik hivatásukat.
Let IT be your passion!


  • Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
  • Problem jegyek management szintű koordinációja, RCA nyomon követése
  • Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
  • Az incidens management megbeszélések hatékony vezetése
  • Az ügyfelek és a Service Delivery Management folyamatos tájékoztatása a megfelelő csatornákon keresztül
  • A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
  • Részvétel a change és / vagy az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
  • Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
  • Incidensrekordok alapos felülvizsgálatának biztosítása


  • IT szakirányú felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett, legalább 3-5 év szakmai tapasztalat (alkalmazás menedzsment, incidens kezelés, 2nd/3rd level support)
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Oracle SQL, ORACLE (3-5 év)
  • Red Hat Linux felhasználó szinten
  • JBOSS adminisztráció
  • 3 tier architecture, J2EE
  • ITIL
  • Trouble Ticket menedzsment eszközök használata, pl. ARS
  • CRM üzleti ismerete, Billing előnyt jelent

Személyiségbeli követelmények:

  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Utazási hajlandóság,
  • Team munka,
  • Jó kommunikációs képesség


- Fiatal és barátságos csapat
- Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet a

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Csomagoló-raktáros

Trenkwalder Kft

Villamosipari termékeket gyártó partnerünk szám...
Bács-Kiskun


Betanított munka

Trenkwalder Kft

 Szolnoki fém-ipari vállalat megbízható munkahe...
Jász-Nagykun-Szolnok


Folyamatfejlesztő

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A termelés hatékonyságát előseg...
Bicske, Budaörs, Tatabánya