Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Alkalmazás adminisztrátor (Rollout Nachbearbeitung)(Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.25.
Hirdetés azonosító: 875733
lejárt
FELADAT

Feladatok

  • Szoftver rollout menedzsment irányítása Empirum és SCCM környezetben
  • Kliens oldali szoftver-installációs hibák elemzése a rollout indítása után
  • Szoftver-installációs hibák megoldása telefonon keresztül, proaktívan azoknál az ügyfeleknél, ahol a rendszer hibát jelez
  • Kapcsolattartás külföldi kollegákkal, szakmai csoportokkal, német ügyfelekkel

 

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Középfokú német és angol nyelvtudás
  • Service Desk tapasztalat kliens oldali hibaelhárítás területen előnyt jelent
  • Szoftverelosztó rendszer ismerete preferált
  • Jegykezelő rendszer ismerete előny
  • Monotonitás-tűrés
  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Kiemelkedő probléma-megoldó képesség
  • Csapatszellem
  • Windows XP, Win 7, MS Office, Empirum, Evita, Cosima ismerete

 

Amit kínálunk

  • Fiatal és barátságos csapat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet

 

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és angol nyelvű részletes szakmai önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

 

Link megjelenítése

Állásajánlatok menüpont

 

Keresés állásazonosító alapján: 79780

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest