Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrátor(BS-6295)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2017.02.23.
Hirdetés azonosító: 810261
lejárt

 

Szerviz javítási tevékenység alapján készült munkalapokhoz kapcsolódó adminisztratív ellenőrzések végzése, függő munkalapok nyomon követése;
Az ECC part depot által kiküldött alkatrész szállítmányok, kezelése, adminisztrációja;
Szerviz visszáru folyamatokhoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése, a folyamatok nyomon követése;
Swap management, consignement raktárkészlet kezelése, adminisztrációja;
Master data kezelése és karbantartása;
A munkakörhöz kapcsolódó heti- és havi statisztikák elkészítése;
Minden egyéb olyan feladat, amellyel közvetlen vezetője megbízza.
 
Elvárás:
középfokú végzettség
aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
kiváló kommunikációs készség;
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
szerviz támogatási tapasztalat előny;
precíz, pontos munkavégzés;
jó alkalmazkodási képesség;
rugalmas és terhelhető személyiség.
 
Előny:
 
Amit nyújtunk:


 

Kategória
Asszisztencia / Adminisztráció
Munkavégzés helye
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Zöldség árufeltöltő

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Zöldség árufeltöltő Munka...
Budapest


Minőség ellenőrzési csoportvezető

Randstad Hungary Kft.

Holland tulajdonú kis munkagépekkel foglalkozó ...
Budapest


Junior GERMAN Speaking Dispute Management and Collection Specialist

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest