Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrátor


  • A hirdetés 503 napja lejárt

A cégünk 12 éve foglalkozik közösségi áfa regisztrációs ügyintézéssel, direktívás áfa visszaigényléssel. Aktuálisan, elsősorban a regisztrációs ügyintézési szolgáltatásunk intenzív bővülése miatt keresünk egy új kollégát. Szándékunk szerint a következő egy évben átlagosan napi 4, esetleg 6 órában el lehet látni a feladatokat. Eredményszemléletűek vagyunk, a munkánkból adódó rendszeres rendszertelenséggel előforduló hullámzást rugalmasan kezeljük. Megbeszéljük és beosztjuk a munkát, amikor több van, akkor többet dolgozunk, amikor kevesebb, akkor nem nézzük a falat az irodában, mert van életünk a munkán kívül is.

Mivel a pénzügyi szolgáltatások egy roppant apró szegmensével foglalkozunk, ezért ehhez kapcsolódó konkrét ismereteket nem is várunk el. Az ügyfelek bővülésével, az uniós tagországok külföldiekre vonatkozó rendszereinek változásával mi is naponta tanuljuk és kezeljük a megváltozott helyzeteket. Ezért az ideális, leendő új kollégánkkal kapcsolatban elsősorban személyiségének jellemzőit tudjuk: határozott, eredmény szemléletű, szívesen dolgozik a hatfős, családias légkörű irodában Szentendrén, a Duna korzón, legalább két idegen nyelven tud ügyet intézni telefonon és e-mailben. A két nyelvből az egyik feltétlenül a német, egy másik pedig vagy a spanyol vagy a francia vagy az olasz. Minden további nyelv ismerete komoly előny (lengyel, cseh, román, bolgár egyaránt).

Hosszútávra keressük az új kollégát és egy év elteltével lehet 8 órás állás is a kezdetekben 4-6 órásból, de ez most nem feltétel. Függően a körülményektől az új kolléga akár az ügyfeleknél végzett munkába is beletanulhat. Nagy belső karrier lehetőség innen nincs, viszont legalább egy év kell, mire jól bele lehet rázódni, tehát azok jelentkezését várjuk, akik szintén hosszútávra terveznek.

Ideális esetben először a jelentkezéseket mi átnézzük, majd egy személyes beszélgetésen kölcsönösen meggyőződünk arról, hogy valóban szeretnénk-e együtt dolgozni és ha igen, milyen feltételekkel. Itt elsősorban mi válaszolunk a jelentkezők kérdéseire. Ezt követően egy tőlünk független és általunk kedvelt cég Hogan tesztjének kitöltését kérjük, amit online lehet elvégezni kb. 1 óra alatt az általunk megadott belépési paraméterekkel. A teszt költségét a VAT’son állja és az eredményt megküldjük a jelentkezőknek is. Ez a teszt hivatott megerősíteni vagy cáfolni azt, hogy a jelentkező személyisége passzol-e a mostani csapathoz. Akié passzol, azt megkérjük, hogy üljünk le még egyszer beszélgetni, ahol az összes, korábban még nem tárgyalt kérdésnek fel kell merülnie és azokat át kell beszélni.

A jelentkezéseknek nem szabunk klasszikus formai követelményeket, ahogy ez az álláshirdetés sem klasszikus formájú. A jelentkezéseket e-mailben várjuk az E-mail cím megjelenítése címen. Előre is köszönünk minden érdeklődést!

Egyéb hasonló állások Önnek
Property Developer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a large, international service pr...
Budapest


Team Leader for International Accounting

Randstad Hungary Kft.

Our client is a highly successful company withi...
Budapest


Regional Controller

Randstad Hungary Kft.

The Company is one of the world’s largest intim...
Budapest