Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrátor


  • A hirdetés 225 napja lejárt

Lépj a Dunakanyar Ügynökség, az Aegon megbízott partnerének csapatába!

Az Aegon Magyarország sikereiben, dinamikus jelenlétében a piacon kimagasló szerepe van a megbízott értékesítési csapatnak. Kiemelt fontosságú számunkra, hogy kellemes, inspiratív munkakörnyezetet, közvetlen hangulatot teremtsünk valamennyi munkatársunk számára. Hogy sikeres légy a jövőben épp olyan fontos számunkra, mint minden ügyfelünk, akikért dolgozunk! Most asszisztensként léphetsz csapatunkba!

Feladatok:

  • A vezető napi munkájának támogatása, tevékenységének segítése,
  • Rendszeres és esesti jellegű statisztikák, kimutatások, jelentések készítése,
  • Részvétel a tanácsadók napi munkájának szervezésében, támogatásában,
  • Telefonhívások kezelése,
  • Irodai adminisztráció.

 Elvárások:

  • Önálló, pontos, precíz munkavégzés,
  • Rugalmasság, terhelhetőség, jó alkalmazkodó képesség,
  • Jó problémamegoldó készség,
  • Magabiztos MS Office irodai programok használata,
  • Megbízhatóság, lojalitás.

 Amit kínálunk:

  •  Stabil háttér,
  • Jó hangulatú csapat,
  • Változatos feladatok,
  • Hosszú távú munkavégzés,
  • Kellemes munkahelyi légkör.

 Munkavégzés helye: IV. kerület

 Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, küldje el fényképpel ellátott önéletrajzát, bérigény megjelölésével!

Egyéb hasonló állások Önnek
Service Delivery Manager - 14/44

Cégnév elrejtése

Service Delivery Manager 14/44 We are looking...
Budapest, Pest


Recepciós/Asszisztens - INTS/14/41

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Nemzetközi gyártó és kereskedelmi partnerünkhöz...
Budapest, Törökbálint


Dutch Speaking IT Helpdesk - INTS/14/38

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

  We are looking into our multinational client...
Budapest, Pest