Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ADMINISZTRATÍV GYAKORNOK


 
Hozzáadva: 2017.04.25.
Hirdetés azonosító: 1063638

Légy része dinamikusan fejlődő csapatunknak, csatlakozz te is Magyarország legújabb IT Szolgáltató központjához! munkakörbe
Feladatok:

  • Új belépők hozzáférésének, illetve jogosultságának igénylése különböző belső rendszerekhez, ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
  • Igénylések utókövetése
  • Heti/havi riportok készítése
  • Egyéb ad hoc feladatok ellátás

Elvárások:
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős felhasználói szintű Excel ismeret
  • Erős középszintű, kommunikációképes angol nyelvtudás (B2 szóban és írásban)
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontosság, Precizitás
  • Német vagy francia nyelvtudás előny

Juttatások:
  • Fizetés bruttó 1200 forint/óra
  • Hosszú távú munkavégzés
  • Szakmai fejlődési és előlépési lehetőség
  • Multinacionális munkakörnyezet

Jelentkezés módja:
  • Ha felkeltettük érdeklődésed, várjuk, fényképes önéletrajzod, leveled tárgya legyen: " CC-AD ".

Egyéb információk:
Munkavégzés ideje: Heti 30-40 óra vállalása, hétfőtől péntekig rugalmas beosztásban Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület

Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest