Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs


  • A hirdetés 456 napja lejárt

Az Adecco a világ vezető nemzetközi hátterű HR szolgáltatója, megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

 

Adminisztrációs Vezető

Feladatok:

  • Stratégiai, fejlesztési lehetőségek kezdeményezése, végrehajtása
  • Menedzsment riportok elkészítése, Cash-flow riportok összeállítása
  • Projektek folyamatos nyomon követése, jövedelmezőségük vizsgálata
  • Számlázással kapcsolatos tevékenységek, banki utalások intézése, szerződések kezelése
  • Likviditás biztosítása, kintlévőségek kezelése
  • Munkatársak munkájának koordinálása

Elvárások:

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Kontrolling területen szerzett 4-5 év tapasztalat
  • 1-2 év vezetői tapasztalat
  • Erős kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Magas szintű MS Excel ismeretek
  • Önálló munkavégzés, terhelhetőség
  • Precizitás, pontosság, problémamegoldó gondolkodás

Munkavégzés helye:

Budapest

 

 

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és alkalmasnak érzi magát a pozíció betöltésére kérem, magyar nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezéssel küldje az E-mail cím megjelenítése e-mail címre és regisztráljon a Link megjelenítése oldalon.

 

 

Helyek Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest