Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs


  • A hirdetés 396 napja lejárt

Az Adecco a világ vezető nemzetközi hátterű HR szolgáltatója, megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

 

Adminisztrációs Vezető

Feladatok:

  • Stratégiai, fejlesztési lehetőségek kezdeményezése, végrehajtása
  • Menedzsment riportok elkészítése, Cash-flow riportok összeállítása
  • Projektek folyamatos nyomon követése, jövedelmezőségük vizsgálata
  • Számlázással kapcsolatos tevékenységek, banki utalások intézése, szerződések kezelése
  • Likviditás biztosítása, kintlévőségek kezelése
  • Munkatársak munkájának koordinálása

Elvárások:

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Kontrolling területen szerzett 4-5 év tapasztalat
  • 1-2 év vezetői tapasztalat
  • Erős kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Magas szintű MS Excel ismeretek
  • Önálló munkavégzés, terhelhetőség
  • Precizitás, pontosság, problémamegoldó gondolkodás

Munkavégzés helye:

Budapest

 

 

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és alkalmasnak érzi magát a pozíció betöltésére kérem, magyar nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezéssel küldje az E-mail cím megjelenítése e-mail címre és regisztráljon a Link megjelenítése oldalon.

 

 

Helyek Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest