Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs szenior szakember


  • A hirdetés 573 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Az Operatív Divízión belül az Általános Adminisztrációs Osztályra keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe.



Adminisztrációs szenior szakember

Főbb feladatok

  • Külföldi és belföldi szállásfoglalások kezelése
  • Repülőjegy-, vonatjegy- és egyéb szolgáltatások foglalása az egész szervezet részére
  • Csoportos utak szervezése
  • Szükség esetén vízum ügyintézése
  • Vonatkozó szabályzatok betartása és betartatása
  • Folyamatos információnyújtás a belső ügyfelek részére
  • Angol nyelvű kapcsolattartás (telefonon és írásban) belső ügyfelekkel, Global Travel Management csapattal, szolgáltatókkal és partnerirodákkal
  • Problémakezelés a partnerirodákkal, szolgáltatókkal
  • Utazásszervezéshez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek
  • Tárgyalásokon, tendereken való aktív részvétel
  • Bélyegzők rendelése, nyilvántartása
  • Taxi használat felügyelete, kártyák kiadása, adminisztrációja
  • Feladatkörhöz kapcsolódó számlák teljesítés igazolása, számlanyilvántartó táblázatba rögzítése.
  • Feladatkörhöz kapcsoló budget tervezése, figyelése
  • Esetenként projektfeladatok ellátása

Elvárások

  • Jó kommunikációs készség, mind szóban, mind írásban
  • Szervező-, kezdeményezőkészség
  • Pontos, önálló és megbízható munkavégzés
  • Eredményorientált személyiség
  • Projektvezetői készségek (ösztönzés és motiválás, delegálás és feladatok nyomon követése, az egyéni teljesítmények értékelésének képessége)
  • Kiváló problémafelismerő- és megoldó készség
  • Stresszhelyzetek magas szintű kezelése
  • Ügyfél-orientáltság
  • Jó mediátori képességek (különféle egymásnak ütköző érdekek kezelése, az optimális megoldás megtalálása)
  • Költségtudatos szemlélet
  • Rendszerszemlélet

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktáros

Trenkwalder Kft

Autóalkatrészekkel foglalkozó partnercégünk Szi...
Budapest


Üzemeltetési és karbantartási munkatárs

Trenkwalder Kft

Jelentkezzen önéletrajzával nemzetközi háttérre...
Budapest


Kárügyintéző

Trenkwalder Kft

Partnercégünk, Magyarország egyik piacvezető bi...
Budapest