Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs szenior szakember


  • A hirdetés 400 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Az Operatív Divízión belül az Általános Adminisztrációs Osztályra keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe.



Adminisztrációs szenior szakember

Főbb feladatok

  • Külföldi és belföldi szállásfoglalások kezelése
  • Repülőjegy-, vonatjegy- és egyéb szolgáltatások foglalása az egész szervezet részére
  • Csoportos utak szervezése
  • Szükség esetén vízum ügyintézése
  • Vonatkozó szabályzatok betartása és betartatása
  • Folyamatos információnyújtás a belső ügyfelek részére
  • Angol nyelvű kapcsolattartás (telefonon és írásban) belső ügyfelekkel, Global Travel Management csapattal, szolgáltatókkal és partnerirodákkal
  • Problémakezelés a partnerirodákkal, szolgáltatókkal
  • Utazásszervezéshez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek
  • Tárgyalásokon, tendereken való aktív részvétel
  • Bélyegzők rendelése, nyilvántartása
  • Taxi használat felügyelete, kártyák kiadása, adminisztrációja
  • Feladatkörhöz kapcsolódó számlák teljesítés igazolása, számlanyilvántartó táblázatba rögzítése.
  • Feladatkörhöz kapcsoló budget tervezése, figyelése
  • Esetenként projektfeladatok ellátása

Elvárások

  • Jó kommunikációs készség, mind szóban, mind írásban
  • Szervező-, kezdeményezőkészség
  • Pontos, önálló és megbízható munkavégzés
  • Eredményorientált személyiség
  • Projektvezetői készségek (ösztönzés és motiválás, delegálás és feladatok nyomon követése, az egyéni teljesítmények értékelésének képessége)
  • Kiváló problémafelismerő- és megoldó készség
  • Stresszhelyzetek magas szintű kezelése
  • Ügyfél-orientáltság
  • Jó mediátori képességek (különféle egymásnak ütköző érdekek kezelése, az optimális megoldás megtalálása)
  • Költségtudatos szemlélet
  • Rendszerszemlélet

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Holland ügyfélszolgálat

Exact Solutions Kft.

Nemzetközi partnercégünk számára keresünk munka...
Budapest


Irodavezető Munkatárs

Beorol Kft.

A Beorol HU Kft. vezető festék kellékenya...
Budapest, Cinkotai út, Magyarország, Budapes...


LABORATÓRIUMI ASSZISZTENS

Országos Vérellátó Szolgálat

Az Országos Vérellátó Szolgálat Közép-magyarors...
Budapest, Karolina út 19, 1113 Magyarország,...