Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ADMINISZTRÁCIÓS FOLYAMATSZERVEZŐ


  • A hirdetés 717 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. ügyfélkiszolgálási területe új munkatársat keres az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁCIÓS FOLYAMATSZERVEZŐ

Munkavégzés helye: Kálvin Center (Budapest, Kálvin tér 12-13.)

Leendő munkatársunk feladatai:

  • több rendszert érintő, ügyfélkiszolgálással kapcsolatos adminisztrációs folyamatok szervezése (üzleti igények megfogalmazása informatikai fejlesztők számára, elkészült fejlesztések tesztelése, folyamattal kapcsolatos belső dokumentációk és utasítások készítése),
  • rendszerek működésével kapcsolatos hibajelentések elemzése, a kiváltó ok feltárása, a hiba elhárítása érdekében a folyamat módosítása, szükséges fejlesztések megfogalmazása,
  • belső és külső adatszolgáltatásokhoz (pl. MNB jelentések) táblázatok, lekérdezések elkészítése, elemzése,
  • nyugdíjpénztári és lakás-takarékpénztári nyomdai küldemények előállításához szükséges leválogatási, ellenőrzési feladatok elvégzése,
  • hatékonyságjavító javaslatok előterjesztése,
  • társasági projektekben való részvétel,
  • az üzleti és adminisztrációs egységek munkájának folyamatos támogatása,
  • a felhasználók oktatása, támogatása.


Elvárások:

  • felsőfokú szakirányú végzettség (pénzügyi és/vagy közgazdasági),
  • 2-3 éves szakmai tapasztalat rendszerszervezés/folyamatszervezés területén,
  • magas szintű rendszerszemlélet (összetett folyamatok részfeladatokra bontása, áttekintése),
  • magas szintű MS Office ismeretek.


Előnyt jelent:

  • nyugdíjpénztári és/vagy lakástakarékpénztári területen szerzett folyamatszervezői, szakértői tapasztalat,
  • tapasztalat több rendszert érintő adminisztrációs folyamatokkal kapcsolatban,
  • SQL programnyelv és adatbázis kezelés ismerete,
  • erős informatikai háttérismeret.


Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • pontosság és precizitás jellemzi a munkavégzésben,
  • képes átlátni komplex rendszereket, folyamatokat,
  • eredményorientált, pozitív beállítottságú,
  • logikus és analitikus gondolkodásmód jellemzi,
  • munkájával szemben mindig igényes,
  • szeretne egy innovatív, biztos háttérrel rendelkező pénzügyi szolgáltatónál felelősségteljes munkakört betölteni.


Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését 2015. október 31-ig várjuk Karrierportá
lunkon: Link megjelenítése" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése!

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Műszaki vezető

Trenkwalder Kft

Műszaki vezető kollégát keresünk magyar tulajdo...
Budapest


Trader

Trenkwalder Kft

Villamosenergia kereskedő munkakörbe keresünk ú...
Budapest


Cash Collection Manager

Trenkwalder Kft

Our SSC partner is looking for new colleague fo...
Budapest