Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs csoportvezető

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.09.18.
Jelentkezési határidő: 2014.06.21.
Hirdetés azonosító: 822518

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Adminisztrációs csoportvezető
Munkavégzés helye: 3300 Eger, Rákóczi út 100.
Főbb feladatok: - A felelősségi körébe utalt áruházak tekintetében az operatív folyamatok, átlátható, precíz adminisztráció vezetése, a törvényi megfelelőség és a vállalati utasítások biztosítása érdekében irányítja a munkaügyi előadók munkáját.
- A felelősségi körébe utalt áruházak személyzeti adminisztrációs feladatait ellenőrzi és kontrollálja, a megfelelő személyügyi rendszerekben kontrollálja a rögzítést
- A munkaügyi rendszerekbe (PIRAMIS, NexonBér) való adatrögzítés, és az adatok visszaellenőrzése
- Munkáját a személyzeti és munkaügyi területen szereplő utasítások / szabályzatok / folyamatok / rutinok szerint végzi, biztosítja azok végrehajtását és megvalósulását a felelősségi körébe tartozó áruházak tekintetében
- Felügyeli a szigorú elszámolású juttatási eszközök jogszerű kezelését és adminisztrációját.
- A felelősségi körébe tartozó áruházak tekintetében egyeztet a jóváhagyott áruházi létszámokról a személyügyi adminisztrációs központ igazgatóval
Munkakör betöltésének feltételei: - Legalább középfokú szakmai végzettség
- Munkaügyi előadói munkakör feladatainak ellátásában legalább 2 éves tapasztalat
- Bérszámfejtő és munkaidő nyilvántartó programok használatában szerzett tapasztalat (NexonBér, Piramis)
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- HR-területen szerzett, legalább 2 éves szakmai tapasztalat
- 3 műszakos munkarend vállalása
- Igény és alkalmasság saját maga és a beosztottak fejlesztésére
- Alapvető munkajogi és TB ismeretek vagy ilyen szakirányú végzettség
- Teljesítmény-, fejlődés- és csapatközpontú szemlélet
- Precíz, pontos önálló munkavégzés
- Gyorsaság és rugalmasság
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Munkavégzés kezdete: 2014.07.01.
Előnyt jelent: - HR-területen szerzett felsőfokú végzettség
Jelentkezés határideje: 2014.06.20.
 

 

Kategória
Humán erőforrás
Régió
Heves
Heves
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest