Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs asszisztens

Mind-Diák Szövetkezet
Hozzáadva: 2017.09.22.
Hirdetés azonosító: 1012634
lejárt

 

Ha diákmunka, akkor Mind-Diák! A diákszövetkezet, aminek folyamatos fejlődését több tízezer diák szorgalma és tehetsége biztosítja. Különböző iparágakban működő hazai és multinacionális cégeknél végezhetsz rendszeresen és alkalmanként diákmunkát, részt vehetsz gyakornoki programokban, szakmai gyakorlaton.
 
Vonzó munkahely egy piacvezető, modern vállalatnál. Berlini központú szoftvergyártó cég magyarországi irodájában kinálunk általános irodai feladatokat.
 
 

Feladatok:

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
  • Dokumentumkezelés, iratrendezés, skennelés
  • Telefonok intézése (pl. időpontok egyeztetése, szállítókkal egyeztetés)
  • Egyéb szervezési feladatok

Elvárások:

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • Angol vagy német nyelvtudás
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Műszaki beállítottság
  • Legalább heti 3 alkalom vállalása

 

Munkaidő:  Hétfő-péntekig heti 3 nap, napi 3-4 óra rugalmas munkaidőben

Amit kínálunk:

  • Bruttó 1250,- Ft/óra

 

Jelentkezés: 

Amennyiben a munkát minimum fél évre el tudod vállalni, várjuk jelentkezésed, melyet a honlapunkon történő regisztráció után a pozíció megjelölésével tehetsz meg! Kizárólag úgy érvényes a jelentkezésed, ha kitöltöd az oldalon a kért adatokat!
 
Kérjük, hogy különös gondot fordíts a valós ráérés és telefonszám megadására!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

Egyéb hasonló állások Önnek
Data Network Designer

Trenkwalder Kft

 On behalf of our world-wide multinational Clie...
Budapest


Könyvvizsgáló

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Production planner

Work Force Kft.

Német anyavállalattal rendelkező autóipari gyár...
Veszprém, Veszprém